تبیان، دستیار زندگی
در روز نجوم، منجمان آماتور (و گاهی حرفه‌ای) تلاش می‌کنند عموم مردم را با زیبائی‌های آسمان آشنا کنند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدرسه اینترنتی تبیان در نمایشگاه نجوم

مدرسه اینترنتی تبیان در نمایشگاه نجوم

در روز نجوم، منجمان آماتور (و گاهی حرفه‌ای) تلاش می‌کنند عموم مردم را با زیبائی‌های آسمان آشنا کنند، برخی از مردم تصور می‌کنند «علم» چیز پیچده‌ای بوده، متعلق به دانشمندان است و از ارتباط آن با زندگی روزمره و زیبائی‌های آن در محیط اطرافشان اطلاعی ندارند. در روز نجوم می‌توان تا حدی فاصله میان محققان، دانشمندان و مردم را کمتر کرد.

در ایران از سال 1380 روز نجوم برگزار می‌شود  و شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران هماهنگی برگزاری روز نجوم در ایران را به عهده دارد.

امسال، برای اولین بار، مدرسه اینترنتی تبیان در نمایشگاهی که به مناسبت این روز برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد و از تمامی کاربران گرامی دعوت می‌کنیم که با حضور خود در این نمایشگاه از برنامه‌های متنوعی که برای آنها در نظر گرفته شده است، استفاده نمایند.

از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه رصد اجرام سماوی با تلسکوپ و دوربین‌های دوچشمی، برگزاری مسابقات علمی، تور ویژه منظومه شمسی و غرفه نجوم کودکان می‌باشد.

مدرسه اینترنتی تبیان در نمایشگاه نجوم

مکان نمایشگاه : تهران ـ خیابان پاسداران ـ  خیابان گل نبی ـ خیابان ناطق نوری ـ میدان قبا ـ فرهنگسرای پایداری

ساعت بازدید : 9 الی 21

همچنین برای آگاهی از برنامه‌های روز نجوم در دیگر شهر‌های ایران می‌توانید به وب سایت شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران به نشانی http://www.asiac.ir مراجعه کنید.

روابط عمومی موسسه تبیان