تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت هفته بصیرت دانش آموزان دبیرستان دخترانه خادم زاده نماز ظهر را به امامت امام جمعه اردكان حجت اسلام حسینی خواندند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقامه نماز ظهر دانش آموزان به امامت امام جمعه اردكان

اقامه نماز ظهر دانش آموزان به امامت امام جمعه اردكان


به مناسبت هفته بصیرت دانش آموزان دبیرستان دخترانه خادم زاده نماز ظهر را به امامت امام جمعه اردكان حجت اسلام حسینی خواندند.  


امام جمعه اردكان در جمع دانش آموزان این آموزشگاه گفت: با توجه به این كه از 2دی ماه الی 9دی در تقویم كشور به نام هفته بصیرت نام گذاری شده دانش آموزان به عنوان آینده سازان و امید های رهبر عزیزمان باید با حربه های دشمن آشنایی كامل داشته باشند و بتواند بصیرت لازم برای حضور در جامعه را كسب كنند وتا آینده درخشانی برای جمهوری اسلامی ایران بسازند.

وی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری كه در سخنان خود در رابطه با داشتن بصیرت عرض فرمودند:" بصیرت برای ماندن در راه حق لازم است" ، پس ما باید به عنوان یك فرد خدمت گذار در جامعه اسلامی برای این كه پیرو راه حق باشیم باید بصیرت لازم را در همه‌ی امور چه سیاسی چه اجتماعی كسب كنیم و این راه را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دهیم تا مدیون خون پاك شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای علمی كشور عزیزمان نشویم.

با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری كه در سخنان خود در رابطه با داشتن بصیرت عرض فرمودند:" بصیرت برای ماندن در راه حق لازم است" ، پس ما باید به عنوان یك فرد خدمت گذار در جامعه اسلامی برای این كه پیرو راه حق باشیم باید بصیرت لازم را در همه‌ی امور چه سیاسی چه اجتماعی كسب كنیم .

وی گفت: انشاالله دانش آموزان اردكانی بتوانند با درس خواندن و كسب مقاطع علمی شهرستان را سربلند سازند و در راه آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان به مسئولین كمك كنند.

در ادامه فاطمه جلیل پور مدیر دبیرستان خادم زاده از وضعیت تحصیلی و فرهنگی این آموزشگاه توضیحاتی را ارائه كرد و گفت: دبیرستان خادم زاده با 275 نفر دانش آموز در 11 كلاس و در 4 رشته تحصیلی یكی از دبیرستان های خوب اردكان چه از نظر تحصیلی و چه فرهنگی می باشد. با توجه به جمعیت زیاد این دبیرستان از امام جمعه و خیرین شهرستان در خواست می شود كه سالن چند منظوره ای برای برپایی نماز جماعت ،برگزاری امتحانات و سالن اجتماعات احداث شود.

در پایان امام جمعه اردكان به سوالات دانش آموزان در زمینه های مختلف پاسخ دادند و از نفرات برتر تحصیلی و فرهنگی این دبیرستان قدردانی كرد.

گفتنی است در این مراسم، اكبر نوریان رئیس آموزش و پرورش ، مهدی زاده معاون پرورشی، فداكار مسئول حراست آموزش و پرورش، رحمتی مسئول اقامه نماز و محمدی مسئول فرهنگی نیز حضور داشتند.


منبع : خبرگزاری پانا     

بخش سفیران تبیان