تبیان، دستیار زندگی
در مسابقه اینترنتی «ایستگاه عاشقان اباعبدالله(ع)» به بیشترین و بهترین مطالب كه از 25 آبان‌ماه تا 30 دی‌ماه در بخش ثبت مطالب روزانه تبیان به صورت مستمر، ثبت شود، جوایزی اهدا خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه اینترنتی «ایستگاه عاشقان اباعبدالله‌(ع)» در خال برگزاری است

مسابقه اینترنتی ایستگاه عاشقان اباعبدالله‌(ع)

در مسابقه اینترنتی «ایستگاه عاشقان اباعبدالله(ع)» به بیشترین و بهترین مطالب كه از 25 آبان‌ماه تا 30 دی‌ماه در بخش ثبت مطالب روزانه تبیان به صورت مستمر، ثبت شود، جوایزی اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، مسابقه اینترنتی «ایستگاه عاشقان اباعبدالله‌(ع)» به این صورت است كه كاربران در بخش ثبت مطالب، می‌توانند روزانه فعالیت داشته و به صورت مستمر با قرار دادن مطالب آموزنده خود سهم مهمی در بالا بردن سطح معلومات كاربران دیگر داشته باشند.

به 10 نفر از كاربرانی كه بیشترین و بهترین مطالب را از 25 آبان‌ماه سال جاری الی 30 دی‌ماه هم از جهت كمی و هم از جهت كیفی در بخش ثبت مطالب روزانه به صورت مستمر داشته باشند، جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

جوایز مسابقه به این صورت است كه به نفر اول، كمك هزینه خرید تبلت به مبلغ 300000 هزار تومان، نفر دوم، كمك هزینه خرید گوشی موبایل 200000 هزار تومان، نفر سوم، كمك هزینه سفر به مشهد مقدس 110000 هزار تومان، نفر چهارم، كمك هزینه یك سفر سیاحتی 100000 هزار تومان، نفر پنجم، كارت هدیه به مبلغ 80000 هزار تومان، نفر ششم، كارت هدیه به مبلغ 70000 هزار تومان، نفر هفتم، كارت هدیه به مبلغ 50000 هزار تومان، نفر هشتم، كارت هدیه به مبلغ 40000 هزار تومان، نفر نهم، كارت هدیه به مبلغ 30000 هزار تومان و نفر دهم، كارت هدیه به مبلغ 20000 هزار تومان اهدا می‌شود.

مطالب مرتبط با ایام سوگواری امام حسین‌(ع) و اهل بیت‌شان، اربعین، وقایع تاسوعا و عاشورا، اشعار مرتبط با ایام محرم و صفر، احادیث مربوط به محرم و صفر، دل‌نوشته‌های مرتبط با محرم و صفر و مطالب مرتبط با مناسبت‌های مذهبی ایام محرم و صفر، مطالب مرتبط با امر به معروف و نهی از منكر، تقویم تاریخ و روز شمار محرم و صفر، زندگی‌نامه 72 یار شهید امام حسین‌(ع)، داستان‌های مرتبط با این ایام، سخنان گهربار امام حسین (ع)، معرفی كتاب، رهنمون‌های عاشورایی، مراسم و آیین عزاداری در اقصی نقاط ایران و سایر كشورهای جهان و ... است.

‌گفتنی است، كسانی كه تمایل به شركت در این مسابقه دارند می‌توانند به باشگاه کاربران تبیان مراجعه كرده و اعلام آمادگی خود را در نظرات همین مطلب، همراه با نام كاربری ثبت كنند.

تنظیم: هومن بهلولی