تبیان، دستیار زندگی
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین از برگزاری نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در روزهای 25 و 26 بهمن ماه سال جاری در قزوین خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین:

نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی در قزوین برگزار می‌شود

نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی در قزوین

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین از برگزاری نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در روزهای 25 و 26 بهمن ماه سال جاری در قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، هادی صادق دقیقی، دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین بیان کرد: امروزه مباحث حوزه‌ روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی از ارکان اصلی سیاست گذاری در زمینه اقناع افکار عمومی، جذب و جلب رضایت مخاطبان است و هیچ سازمانی بدون توجه به این امور قادر به انجام موفقیت آمیز تصمیمات و برنامه‌های خود نیست و در کشور ما نیز در سال‌های اخیر این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استان قزوین با توجه اینکه از محورهای صنعتی و گردشگری در کشور محسوب می‌شود، از موقعیت استراتژیک ممتاز برخوردار بوده و از محورهای مواصلاتی استان‌های مهمی همچون زنجان، آذربایجان شرقی، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام است، از این رو لازم است ظرفیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغات و بازاریابی استان در راستای معرفی هرچه بیشتر استان و فعال سازی قابلیت‌های استان در این امور بین رشته‌ای بیش از گذشته صورت گیرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین عنوان کرد: برگزاری نخستین سمینار آموزشی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی فرصتی مناسبی است تا مدیران و کارگزاران این امور در بخش های صنعتی و دولتی و خصوصی با مفاهیم نوین آشنا شده و چشم اندازهای جدیدی فرا روی آن‌ها گشوده شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار تصریح کرد: ارتقای دانش و بینش مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط، آشنایی با جدیدترین شیوه‌ها و مفاهیم این حوزه و کمک به توسعه و پایداری واحدهای تولیدی استان با استفاده از روش‌های نوین روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جمله اهداف برگزاری این سمینار است.

صادقی دقیقی اعلام کرد: فراهم آوردن بسترتحقیق و پژوهش در امور مرتبط با روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی آشنایی با مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط با اساتید و نهادهای فعال در این امور، کمک به نهادینه کردن عمل گرایی، ارائه الگوها و مدل‌های کاربردی مبتنی بر الگوهای دینی و ملی و ایجاد انتظار پیشرفته از نهادهای مرتبط مثل موسسات فرهنگی و کانون‌های تبلیغ و دانشگاه‌ها از دیگر اهداف این سیمنار است.

به گزارش دبیرخانه سمینار تخصصی روابط عمومی، وی یادآور شد: توانمند سازی اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی و ایجاد زمینه آگاهی آنان از فرصت‌ها و تهدیدهای فرا رو و در نهایت تغییر در استانداردهای همایش‌ها، سمینارها و گردهمایی‌های استان و ارتقای سطح کیفی این نوع فعالیت‌ها نیز از اهداف و دغدغه‌های برگزاری این سمینار تخصصی محسوب می شود.

گفتنی است؛ نخستین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در استان قزوین در روزهای 25 و 26 بهمن ماه امسال به صورت کاربردی و کارگروهی توسط اساتید صاحب نام در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی