تبیان، دستیار زندگی
Network and Modems < Hardware پشتیبانی از ساختار بندی Unimodem (در ویندوزNT ) ویندوزNT 4.0 و نسخه های بالاتر از مودم های Unimodem پشتیبانی می کنند ، اگر قطعه شما توسط ویندوز پشتیبانی نمی شود می توانید با استفاده از فایل MO...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشتیبانی از ساختار بندی Unimodem (در ویندوزNT )


ویندوزNT 4.0 و نسخه های بالاتر از مودم های Unimodem پشتیبانی می کنند ، اگر قطعه شما توسط ویندوز پشتیبانی نمی شود می توانید با استفاده از فایل MODEM.INF آن را ساختار بندی کنید .

غیر فعال  کردن ارتباطات اتوماتیک مودم(در تمامویندوز ها)
اگر ارتباطات راه دور در ویندوز فعال هستند ، سیستم ممکن است سعی در برقراری اتوماتیک اینترنت کند . این تنظیمات از طریق عملکرد مزبور غیر فعال می شوند .

افزایش سرعتLogon بهISP( در ویندوز 95/98/Me)
در برخی سیستمها ممکن است مدت زمان ارتباط اینترنت طولانی باشد ، از طریق این مراحل به سادگی می توانید زمان مورد نیاز برای برقراری ارتباط باISP را کاهش دهید .

افزایشسرعت در عمل Dialing مودم( در ویندوز95/98/Me)
آیا برای برقراری ارتباط با مودم مدت زمان زیادی منتظر می شوید ؟ این ویژگی به شما امکان می دهد تا مدت زمانی که مودم شما برای برقراری ارتباط و شماره گیری استفاده می کند را کاهش دهید .

ساختار بندی تنظیماتTCP/IPیک کارت شبکه( در ویندوز NT/2000/XP)
این مقادیر به عنوان کنترل کننده های پارامترهایTCP/IP یک رابط کارت شبکه هستند . این ساختار بندی شامل IP Address, Subnet Mask و Default Gateway می باشد.