تبیان، دستیار زندگی
بدانید و آگاه باشید آقایانی که رژیم لاغری می‌گیرند تا چشم خانم‌هایشان را دور می‌بینند رژیم را بی‌خیال شده و هر چه دم دستشان باشد را نوش جان می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اندر حکایت آقایانی که رژیم می‌گیرند!


بدانید و آگاه باشید آقایانی که رژیم لاغری می‌گیرند تا چشم خانم‌هایشان را دور می‌بینند رژیم را بی‌خیال شده و هر چه دم دستشان باشد را نوش جان می‌کنند.

آقایان

بدانید و آگاه باشید آقایانی که رژیم لاغری می‌گیرند تا چشم خانم‌هایشان را دور می‌بینند رژیم را بی‌خیال شده و هر چه دم دستشان باشد را نوش جان می‌کنند. این را ما نمی‌گوییم نتیجه‌ی پژوهش محققان انگلیسی می‌گوید که روی این مسئله تحقیق کرده‌اند.

به عقیده‌ی این محققان زمانی که خانم‌ها خرج خانه را در دست می‌گیرند و بودجه‌ی چیپس و پفک را قطع می‌کنند آقایان محترم از یک سوپر مارکت دیگر و یواشکی چیپس می خرند و به خیال خودشان انتقام می‌گیرند. یکی از همین آقایان اعتراف می‌کند تا خانمش سرش را بر می‌گرداند سوسیس خام را با سرعت تمام می‌بلعد و یک بار چیزی نمانده بود که خفه شود.

اگر همسر کمی تپلتان (شما بخوانید چاقتان) چند هفته ای است رژیم می‌گیرد و حتی یک گرم هم وزن کم نکرده است بدانید که کاسه ای زیر نیم کاسه است.

اگر به خیال خودتان او را راضی کرده‌اید رژیم بگیرد، اجازه نمی‌دهید مقابل تلویزیون دراز بکشد چیپس، شکلات یا دسرهای چرب بخورد بدانید که شوهر نازنینتان تا چشم شما را دور می‌بیند یا پایش را از منزل بیرون می‌گذارد حسابی از خجالت شکمش در می‌آید (البته همیشه استثناهایی هم وجود دارد).

آقایانی که عاشق خوردن هله‌هوله هستند زمانی که از خوراکی‌های محبوبشان

منع می‌شوند در مقابل خانم‌ها وانمود به رعایت رژیم می‌کنند اما در بیرون از منزل،

در خیابان و محل کارشان دلی از عزا در می‌آورند

به عقیده‌ی محققان انگلیسی آقایانی که عاشق خوردن هله‌هوله هستند زمانی که از خوراکی‌های محبوبشان منع می‌شوند در مقابل خانم‌ها وانمود به رعایت رژیم می‌کنند اما در بیرون از منزل، در خیابان و محل کارشان دلی از عزا در می‌آورند. یعنی به هیچ عنوان دل از شکلات محبوب یا پاکت چیپسشان نمی‌کنند.

نتایج این بررسی نشان می‌دهد میزان شکلاتی و چیپسی که امسال آقایان بین 35 تا 44 ساله بیرون از منزل خورده‌اند  به ترتیب 37 و 41 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که میزان مصرف شکلات و  چیپس خانم‌ها در بیرون از منزل به ترتیب 14 و 3 درصد کاهش یافته است. یعنی اینکه خانم‌ها بیشتر به تناسب اندام و سلامت خود اهمیت می‌دهند و اراده قوی‌تری برای رعایت رژیم خود دارند.

ترجمه: فاطمه مهدی پور

بخش تغذیه و آشپزی تبیان


منبع: lanitrition

مطالب مرتبط:

مخصوص آقایانی که می‌خواهند خوش تیپ باشند

چاقی؛ دشمن آقایان

6 علت اضافه وزن در مردان

مطالبی جامع و کامل درباره‌ی رژیم‌های لاغری

4 ماده‌ی غذایی برای آقایان

آقایان، گردو بخورند زیرا ...

سویا در مردان؛ مفید یا مضر؟

خوراکی‌های فوق‌العاده برای آقایان

مردان، میوه و سبزی بیشتری نیاز دارند

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.