تبیان، دستیار زندگی
ان داخلی بهترین حریفان من هستند درمسابقات آسیایی شركت نمی كنم هیچ كجای دنیا سكوی مجازی وجود ندارد!! علیرضا دبیر گفت: علیرغم عدم آمادگی مطلوب درمسابقات جام تختی شركت كردم ، اما در رقابت های قهرمانی آسیا به روی تشك نخواهم رفت. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا دبیر:

كشتی گیران داخلی بهترین حریفان من هستند

درمسابقات آسیایی شركت نمی كنم

هیچ كجای دنیا سكوی مجازی وجود ندارد!!

علیرضا دبیر گفت: علیرغم عدم آمادگی مطلوب درمسابقات جام تختی شركت كردم ، اما در رقابت های قهرمانی آسیا به روی تشك نخواهم رفت.

دارنده پنج مدال طلا و نقره جهان و المپیك در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، اظهار داشت: در مسابقات جام تختی تمامی كشتی گیران خوب داخلی حضور داشتند و من همیشه گفته ام كه بهترین حریفان من در سطح جهان همین كشتی گیران داخلی هستند كه در مسابقات عالی ظاهر شدند.

وی افزود: وضعیت جسمانی من به گونه ای نبود كه بخواهم این چنین در مسابقات جهانی شركت كنم ، اما برای اینكه حرف وحدیثی پشت سرم نباشد، علی رغم آمادگی بسیار پایین درمسابقات حضور یافتم.

قهرمان المپیك در خصوص آسیب دیدگی خود گفت: آسیب دیدگی من در كشتی ها مشهود بود و در طول مسابقات مرا اذیت می كرد. اما خدا را شكر می كنم كه توانستم در برابر مردم سربلند شوم.

دبیر تصریح كرد: من همیشه از حاشیه ها بیزار بوده ام و سرم در لاك خودم است . هیچگاه دوست نداشته ام وارد مسایلی خارج از كشتی شوم . چرا كه تنها حرفم را بر روی تشك كشتی خواهم زد.

وی با انتقاد از قرار گرفتن كشتی گیران بر روی سكوی مجازی ، گفت: یكی از انتقاداتی كه به برگزاری مسابقات وارد است، قرار گرفتن كشتی گیران بر روی سكوی مجازی بود كه با این كار كشتی گیر خارجی كه با باخت های پیاپی حذف شده بر روی سكو می رود ، اما به آن كشتی گیرایرانی كه با تحمل فشار زیاد و زحمت فراوان توانسته به فینال برسد، مدالی تعلق نمی گیرد.

دبیر ادامه داد: در هیچ تورنمنت بین المللی دنیا سكوی مجازی وجود ندارد و جوانان ما كه زحمت كشیده اند تا دوم یا سوم شوند باید در مقابل مردم بر روی سكوی بایستند. جمعه شب وقتی كشتی گیران خودمان به روی سكو نرفتند، ناراحتی در چهره هایشان مشهود بود و من هم وقتی خود را به جای آنان قرار می دهم متاثر می شوم.

دبیر در پایان گفت: طالقانی انسانی دلسوز و عاشق كشتی است كه همه وظیفه دارند وی را حمایت كنند تا بتواند آرزوهای كشتی را برآورده سازد.