تبیان، دستیار زندگی
متاز ایران معرفی شدند  ایرنا: از سوی مربیان و دست اندركاران 4 باشگاه معتبر والیبال ، 6 بازیكن والیبال ممتاز ایران مشخص شدند. در جلسه ای كه سه شنبه شب با حضور " حسینعلی مهرانپور"/ مربی پیكان/، " ناصر شهنازی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

6 بازیكن والیبال ممتاز ایران معرفی شدند

ایرنا: از سوی مربیان و دست اندركاران 4 باشگاه معتبر والیبال ، 6 بازیكن والیبال ممتاز ایران مشخص شدند.

در جلسه ای كه سه شنبه شب با حضور " حسینعلی مهرانپور"/ مربی پیكان/، " ناصر شهنازی"/ مربی برق/، " امیر حیدری" / مربی پاس/ و " حمید موجدی"/ سرپرست صنام/ در محل فدراسیون والیبال برگزار شد، 6 بازیكن زیر به عنوان بازیكنان والیبال ممتاز ایران در سال جاری برگزیده شدند.

بهنام محمودی، پیمان اكبری، امیر حسین منظمی، محمد تركاشوند، عباس قاسمیان و علیرضا بهبودی.

بدین ترتیب با مشخص شدن بازیكنان ممتاز والیبال ایران ، مسوولان باشگاه ها می توانند بیشتر از میزان حق مبلغ قرارداد تعیین شده از سوی دست اندركاران باشگاه ها و مسوولان فدراسیون والیبال به آنان دستمزد پرداخت كنند.

مسئولان باشگاههاومقام های فدراسیون والیبال و كمیته فنی این فدراسیون، چندی پیش در نشستی ، سقف پرداخت مبلغی برای عقد قرار داد با بازیكنان را 14 میلیون تومان تعیین كردند.

هر باشگاه می توانست با یك بازیكن ممتاز بیشتر از سقف تعیین شده، قرار داد منعقد كند.

با توجه به اینكه این قانون در خصوص عقد قرارداد با بازیكنان والیبال برای نخستین بار است كه به اجرا گذاشته شده است ، برخی از تیم ها از دو یا چند بازیكن ممتاز بهره گرفته اند كه سال آینده این باشگاه ها تنها می توانند از یك بازیكن ممتاز استفاده كند.