تبیان، دستیار زندگی
کتاب «بررسی نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی و اجتماعی» با گردآوری هوشمند سفیدی توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری مهر تابان تهران منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«بررسی نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی و اجتماعی» منتشر شد

کتاب سی نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی و اجتماعی

کتاب «بررسی نقش روابط عمومی در مهندسی فرهنگی و اجتماعی» با گردآوری هوشمند سفیدی توسط انتشارات موسسه فرهنگی هنری مهر تابان تهران منتشر شد.

بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و روابط عمومی و به عکس و مجموعه مباحثی که در این این ارتباط قابل طرح و بحث بوده‌اند، به عنوان موضوع چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی انتخاب شدند و این کتاب هم شامل مقالاتی است که در این حوزه ارائه شدند.

در گزارش icco اعلام شده که در سال 2009، بیشترین تقاضا برای خدمات روابط عمومی، در زمینه ارتباطات شرکت و بحران بوده است، یعنی دفاتر مشاوره در این دو حوزه در سراسر جهان بیشترین درآمد و حق‌الزحمه را به خود اختصاص داده‌اند. این گزارش نتیجه می‌گیرد که این امر نشان‌دهنده نیاز مستمر شرکت‌ها و سایر سازمان‌ها به بررسی و رسیدگی به موضوعات اصلی و زیربنای، به ویژه موضوعات مربوط به وجهه و اعتبار، ناشی از رکود اقتصاد جهانی است.

در تحقیق دیگری، گزارش سالیانه بحران که توسط انیستیتوی مدیریت بحران منتشر شد، اعلام شده که در سال 2009، نسبت به سال قبل، 7 دسته بحران، درصد به مراتب بیشتری از کمک بحران را شامل می‌شوند:

سوء تدبیر و مدیریت غلط، جرائم اداری، دادخواهی‌های گروهی، خسارات مالی و مبارزه مصرف‌کننده و ... نقایص و جمع‌آوری کالاهای معیوب افزایش چشمگیری داشتند، آن‌چنان‌که حوادث، آسیب‌دیدگی‌ها و مرگ‌ها در محل کار، نیز افزایش یافتند. گزارش به درستی نشان می‌دهد که: افزایش ناگهانی این موارد، اکثرا در ارتباط با بحران اقتصادی بوده که خود بر بسیاری از سازمان‌ها تاثیر گذاشته است.

تنظیم: هومن بهلولی