تبیان، دستیار زندگی
بازیکن غنایی و سابق تیم‌های یوونتوس و فنرباغچه که نتوانست نظر سرمربی پرسپولیس را جلب کند می‌گوید ژوزه می‌خواسته بازیکنانی که دوست داشته را به پرسپولیس بیاورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلایه‌های آپیا از رویانیان


بازیکن غنایی و سابق تیم‌های یوونتوس و فنرباغچه که نتوانست نظر سرمربی پرسپولیس را جلب کند می‌گوید ژوزه می‌خواسته بازیکنانی که دوست داشته را به پرسپولیس بیاورد.


آپیا

استفان آپیا که دو هفته پیش برای حضور در پرسپولیس وارد ایران شد اما در نهایت با نظر منفی مانوئل ژوزه مواجه شد و نتوانست به این تیم برود، در گفتگویی با پایگاه اینترنتی Joy Sports در این رابطه گفت: از صحبت‌هایی که بعد از عدم توافق من با پرسپولیس مطرح شد ناراحتم. گزارش‌های زیادی مبنی بر این شنیده بودم که من بیماری داشته‌ام و به خاطر همین نتوانسته‌ام به پرسپولیس بروم. واقعا نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. من حتی تست پزشکی هم نداده بودم.

وی افزود: رییس باشگاه به من گفته بود که این قرارداد قطعی است و تو به تیم ما خواهی آمد. نمی‌خواهم طوری صحبت کنم که سرمربی تیم را مقصر بدانم اما بعضی از هواداران در صحبت با من تایید کردند که ژوزه به دنبال آوردن بازیکنانی که خودش می‌خواست، بوده است. بنابراین من نتوانسته‌ام آنجا بروم.

آپیا با اشاره به آمادگی کامل خود در تمرین‌های پرسپولیس گفت: پیش از آنکه برای عقد قرارداد به ایران بروم هر روز با مربی شخصی خود دو جلسه تمرین می‌کردم. بنابراین بدنم کاملا‌ آماده است اما همان طور که شما می‌دانید در فوتبال شما می‌توانید روزی 20 ساعت هم تمرین کنید اما هیچ وقت مثل این نیست که در زمین بازی باشید بنابراین خیلی مهم است که در یک تیم حضور داشته باشید.

از صحبت‌هایی که بعد از عدم توافق من با پرسپولیس مطرح شد ناراحتم. گزارش‌های زیادی مبنی بر این شنیده بودم که من بیماری داشته‌ام و به خاطر همین نتوانسته‌ام به پرسپولیس بروم. واقعا نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. من حتی تست پزشکی هم نداده بودم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال غنا ادامه داد: در یکی از روزهایی که در تمرین پرسپولیس بودم کاپیتان تیم در رختکن نزد من آمد و از آمادگی بدنی من کاملا متعجب بود. من هم به او گفتم که این نتیجه تمرین‌های مداوم من بوده است. با این حال از ماه جولای تاکنون با توپ کار نکرده بودم.

این سایت غنایی در پایان نوشته است بازیکن سابق یوونتوس و فنر باغچه همچنان امید خود را برای بازگشت به پرسپولیس نگه داشته چرا که رویانیان مدیرعامل این باشگاه هم هنوز به عقد قرارداد با این بازیکن علاقه‌مند است. قرار است تا دو هفته دیگر آپیا نظر نهایی باشگاه را در این باره بگیرد. این بازیکن در حال حاضر به غنا بازگشته و منتظر دریافت پیشنهادی خوب و پیوستن به یک تیم جدید است.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا