تبیان، دستیار زندگی
جمعی از بسیجیان سراسر کشور صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح سوال از رئیس جمهور منتفی می‌شود


جمعی از بسیجیان سراسر کشور صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) دیدار کردند.


رهبری

رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات خود در این دیدار اظهار کردند: طرح سوال از رییس‌جمهور تا اینجا کار مثبتی بود، هم نشان‌دهنده احساس مسئولیت مجلس و هم آمادگی مسئولان دولتی برای پاسخگویی است اما ادامه این کار آن چیزی است که دشمن می‌خواهد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: از نمایندگان محترم تقاضا می‌کنیم از اینجا به بعد ادامه ندهند.

ایشان در ادامه، به مساله غزه اشاره کردند و افزودند: رفتار کشورهای اسلامی در قضیه غزه مناسب نبود. آنهایی که داعیه دنیای اسلام را دارند در این مواقع باید خود را نشان دهند.

بر اساس این گزارش، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی درباره بسیج پرداختند.

در نامه ای به رهبر معظم انقلاب؛

رئیس مجلس: اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین مایه افتخار نمایندگان مجلس است

علی لاریجانی در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کرد: نظرات حکیمانه جنابعالی برای امت اسلامی راهگشا می باشد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار امروز با بسیجیان در نامه ای به معظم له، اطاعت از اوامر ولی امر مسلمین را مایه افتخار نمایندگان مجلس دانست.

لاریجانی گفت:‌ در مورد سوال از رئیس جمهور که عده ای از نمایندگان مجلس پیگیر آن بودند، ضمن درستی اقدام سوال کنندگان، امر فرمودید که این اقدام همین جا متوقف گردد. قطعا نظر ولی امر مسلمین که اشراف بر همه مصالح مسلمین دارند، برای جامعه اسلامی قرین سعادت بوده و اطاعت از اوامر حضرتعالی فریضه و مایه افتخار اینجانب و نمایندگان مجلس می باشد.

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای دامه برکاته الشریف

با احترام و تحیات

سخنان امروز حضرتعالی در دیدار با بسیجیان عزیز که از فرازهای بسیار ارزنده ای برخوردار بود به ویژه در شرایط حساس حمله نظامی رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و شجاع فلسطین، حکیمانه و برای امت اسلامی راهگشا می باشد.

حضرتعالی از جمله در مورد سوال از رئیس جمهور که عده ای از نمایندگان مجلس پیگیر آن بودند، ضمن اعلام درستی اقدام سوال کنندگان، امر فرمودید که این اقدام همین جا متوقف گردد.

قطعا نظر ولی امر مسلمین که اشراف بر همه مصالح مسلمین دارند، برای جامعه اسلامی قرین سعادت بوده و اطاعت از اوامر حضرتعالی فریضه و مایه افتخار اینجانب و نمایندگان مجلس می باشد.

از خداوند متعال خواهانیم سایه ارزشمند آن مقام معزز را مستدام بدارد.

فرآوری: یوسف قاضی زاده

بخش سیاست تبیان


منبع : ایسنا