تبیان، دستیار زندگی
مدیر آموزش و پرورش كاشان گفت: تحقیق و پژوهش، به عنوان یك ارزش در سند تحول بنیادین نظام آموزشی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تحقیق و پژوهش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از جایگاه ویژه ای برخوردار است

حسین حنطه ای


مدیر آموزش و پرورش كاشان گفت: تحقیق و پژوهش، به عنوان یك ارزش در سند تحول بنیادین نظام آموزشی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


"حسین حنطه ای" در همایش رابطان پژوهشی مدارس كاشان اظهار کرد: معلم در فرهنگ جامعه مترادف با تحقیق، پژوهش و مطالعه است و این فرهنگ باید در جامعه معلمان عملیاتی شود.

وی ادامه داد: هر چند پژوهشهایی كه در پی بخشنامه و مسابقات نوشته می شود قابل تقدیر است، اما باید كاری كرد كه تحقیق و پژوهش در سبد زندگی شهروندان قرار بگیرد.

مدیر آموزش و  پرورش کاشان تصریح كرد: اگر دانش آموزان با كتاب و مطالعه انس بگیرند و از خواندن آن لذت ببرند، جامعه فردا با شهروندانی محقق و آگاه مدیریت خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان تصریح كرد: اگر دانش آموزان با كتاب و مطالعه انس بگیرند و از خواندن آن لذت ببرند، جامعه فردا با شهروندانی محقق و آگاه مدیریت خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: ایجاد تشكلی به نام رابطان پژوهشی مدارس، تلاش برنامه ریزی شده ای برای شكوفایی استعدادهای نهفته جامعه فرهنگی است.

حنطه ای در پایان تصریح كرد: امتیازات اداری، برای ترویج امر مطالعه و تحقیق كارساز نیست، باید روحیه مطالعه در بین شهروندان زنده شود كه در نتیجه آن، جامعه به حیات طیبه برسد.


منبع : خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان