تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره اتفاقات جام جهانی گواتمالا، مطالب جالبی را مطرح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشاگری شمس علیه ترابیان


سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره اتفاقات جام جهانی گواتمالا، مطالب جالبی را مطرح کرد.


 افشاگری شمس علیه ترابیان

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توضیح داد: ترابیان تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی جام جهانی 2000 گواتمالا را بدون این که به من بگوید، به عنوان سرمربی می‌رفت. وقتی هم این موضوع را فهمیدم که بازی‌ها تمام شده بود. او به کنفرانس‌های قبل و بعد از بازی می رفت و با اسم «حسین شمس» مصاحبه می‌کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2000، ادامه داد: بعد از پایان مسابقات هم، کتاب جام جهانی منتشر شد و آنجا دیدم که در مشخصات تیم ملی ایران، اسم من ثبت شده، اما عکس ترابیان به جای عکسم قرار دارد. این حرکت ترابیان مورد اعتراضم قرار گرفت و دکتر خبیری، هم سوال کرد که ترابیان گفت، چون در کنفرانس‌ها سوال فنی نمی‌کردند، صلاح دانستم که خودم بروم! من هم بعد از این اتفاقات استعفا دادم،‌ اما فدراسیون به جای دفاع از من از ترابیان دفاع کرد و من هم دیگر پیگیری نکردم. دیگر پس از آن با ترابیان هم صحبتی نداشتم و به حالت قهر بودیم. اما با گذشت زمان که دوباره شروع به همکاری کردیم به رویش نیاوردم.

شمس افزود: این کار ترابیان مشکل بزرگی برایش به وجود آورد و در فیفا و AFC او را عشق عکس و مصاحبه می دانستند. اصلا ترابیان را در جام جهانی به عنوان حسین شمس می‌شناختند و نامه هایی هم که برای جلسه فنی می‌آمد، به اتاق او می‌رفت. به همین دلیل من در هیچ جلسه فنی جام جهانی نبودم و ترابیان این جلسات را به من نگفت. همچنین در این جلسات هدیه‌هایی به همراه لوازم آنالیز می‌دادند که هیچ وقت این لوازم را دریافت نکردم. بعد فهمیدم که ترابیان جای من به جلسات می‌رفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال در جام جهانی 2000، ادامه داد: بعد از پایان مسابقات هم، کتاب جام جهانی منتشر شد و آنجا دیدم که در مشخصات تیم ملی ایران، اسم من ثبت شده، اما عکس ترابیان به جای عکسم قرار دارد. این حرکت ترابیان مورد اعتراضم قرار گرفت و دکتر خبیری، هم سوال کرد که ترابیان گفت، چون در کنفرانس‌ها سوال فنی نمی‌کردند، صلاح دانستم که خودم بروم! من هم بعد از این اتفاقات استعفا دادم،‌ اما فدراسیون به جای دفاع از من از ترابیان دفاع کرد و من هم دیگر پیگیری نکردم

شمس در ادامه با اشاره به این که ترابیان از این کارها زیاد انجام داده است، به ایسنا گفت: اگر وقت داشته باشم یک روز تمام آنها را پیگیری خواهم کرد. این آقا در ادعایی دیگر هم گفته که من شمس را بهترین مربی جهان کردم.

 افشاگری شمس علیه ترابیان

این در حالی است که مدارک و اسناد سایت فوتسال پلنت را دارم که در آن مشخص است کارشناسان بین‌المللی من را انتخاب کردند. به هر حال ترابیان آدمی است که حاضر است به خاطر به خطر نیفتادن خودش، افتخارات ملی دیگران را قربانی کند. اما زمانی که من بهترین مربی جهان و شمسایی بهترین گلزن جهان می‌شویم، افتخاراتش برای ایران است، اما او افتخارات گذشته را به نام خودش می‌زند.

سرمربی پیشین تیم ملی با اشاره به استعفای ترابیان تاکید کرد: از ابتدا هم می دانستم استعفایش صوری بوده و پذیرفته نخواهد شد. با این حال اگر بخواهند به کارشان در فوتسال ادامه دهند باید مقابل مردم و حتی بازیکنان که علیه آنها مصاحبه می‌کنند، بایستند. چطور می‌خواهند با این همه انتقاد بازیکنان، کار کنند؟ بنابراین برای ادامه کار باید تمام بازیکنان را عوض و یا محروم‌شان کنند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا