تبیان، دستیار زندگی
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام (2012، در حالی به کار خود پایان داد که در این دوره رایتل برای نخستین بار تجربه خدمات 3G را در نمایشگاه ایران ارائه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین تجربه 3G در نمایشگاه تله‌کام ایران


سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2012)، در حالی به کار خود پایان داد که در این دوره رایتل برای نخستین بار تجربه خدمات 3G  را در نمایشگاه ایران ارائه کرد.

نخستین تجربه 3g  در نمایشگاه تله‌کام ایران

ویژگی‌های منحصر به فرد فناوری نسل سوم تلفن همراه علاوه بر تجربه خدمات پایه شامل تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه‌ای (MMS) که سبب بهبود کیفیت تماس‌ها، افزایش امنیت ارتباط، افزایش پهنای باند و کاهش تاخیر در برقراری ارتباط می‌شود، برای نخستین بار در نمایشگاه تله کام عرضه شد.

نخستین تجربه 3g  در نمایشگاه تله‌کام ایران

روابط عمومی رایتل در این باره گفته است: تماس تصویری، خدمتی جدید و منحصر به فرد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می‌شود و به کمک آن طرفین ارتباط می‌توانند در زمان تماس از طریق تلفن همراه، علاوه بر تبادل صدا، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده کنند. همچنین مشترکین رایتل می‌توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم روی گوشی تلفن همراه خود تجربه‌ای متفاوت از اینترنت همراه داشته باشند.

روابط عمومی رایتل در این باره گفته است: تماس تصویری، خدمتی جدید و منحصر به فرد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می‌شود

مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر فناوری‌های مخابراتی، عرضه خدمات پیوسته دیتا، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. در کنار خدمات عنوان شده، فناوری نسل سوم امکان استفاده از طیف گسترده‌تری از خدمات ارزش افزوده (VAS) همچون تلویزیون همراه، بانکداری همراه، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری را فراهم می‌کند.

نخستین تجربه 3g  در نمایشگاه تله‌کام ایران

در مدت برگزاری نمایشگاه تله کام، روزانه 3 کارگاه آموزشی با موضوعات فن‌آوری‌های نسل سوم در قیاس با فن‌آوری نسل‌های پیشین، سرویس‌های چند رسانه‌ای نسل سوم، بستر ارائه خدمات، اکوسیستم، بازیگران و خدمات پهن باند نسل سوم، آشنایی با خدمات نسل سوم تلفن همراه، سرویس‌های چند رسانه‌ای نسل سوم، آشنایی با خدمات نسل سوم تلفن همراه، فن‌آوری‌های نسل سوم در قیاس با فن‌آوری نسل‌های پیشین برپا بود.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: ایسنا