تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم مسابقه ایستگاه عاشقان اباعبدالله(ع) را همراه با اهدای جوایز برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در مسابقه ایستگاه عاشقان اباعبدالله(ع) شرکت کنید

مسابقه ایستگاه عاشقان اباعبدالله(ع)

باشگاه کاربران تبیان به مناسبت فرارسیدن ایام محرم مسابقه ایستگاه عاشقان اباعبدالله(ع) را همراه با اهدای جوایز برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی، باشگاه کاربران تبیان به منظور تشکر و قدردانی از کلیه کاربران عزیز و محترمی که در بخش ثبت مطالب روزانه فعالیت داشته و دارند و به صورت مستمر با قرار دادن مطالب آموزنده خود سهم مهمی در بالا بردن سطح معلومات کاربران دیگر دارند؛ بار دیگر رقابتی دیدنی در بین کاربران ثبت مطالب روزانه اعضا برگزار خواهد کرد.

كاربران برای شركت در مسابقه ایستگاه عاشقان اباعبدالله(ع) می‌توانند مطالب مرتبط با ایام سوگواری امام حسین‌(ع) و اهل بیت‌ ایشان، اربعین، وقایع تاسوعا و عاشورا، اشعار مرتبط با ایام محرم و صفر، احادیث مربوط به دو ماه محرم و صفر، دل‌نوشته‌های مرتبط با این دو ماه و مطالب مرتبط با مناسبت‌های مذهبی ایام محرم و صفر، مطالب مرتبط با امر به معروف و نهی از منكر، تقویم تاریخ و روزشمار محرم و صفر، زندگی‌نامه 72 یار شهید امام حسین‌(ع)، داستان‌های مرتبط با این ایام، سخنان گهربار امام حسین‌(ع)، معرفی كتاب، رهنمون‌های عاشورایی، مراسم و آیین عزاداری در اقصی نقاط ایران و سایر كشورهای جهان را ارسال كنند.

امتیاز ویژه برای دست به قلم‌ها و آنهایی كه ثبت حداقل 30 مطلب در بخش ثبت مطالب اعضاء دارند، ثبت حداقل 10 مطلب، شعر یا دل‌نوشته با موضوع مرتبط با ایام محرم و صفر برای افرادی كه از قلم خودشان استفاده كرده باشند نیز امتیاز ویژه دارد. امتیاز ویژه بعدی برای گرافیست‌ها و طراحانی است كه پوسترها و بنرهای مرتبط با این ایام را آپلود كنند. همچنین ثبت حداقل 50 نظر در مطالب كاربران دیگر از معیارهای شركت در این مسابقه است.

جوایز مسابقه شامل نفر اول، كمك هزینه خرید تبلت به مبلغ 300000 هزار تومان، نفر دوم، كمك هزینه خرید گوشی موبایل 200000 هزار تومان، نفر سوم، كمك هزینه سفر به مشهد مقدس 110000 هزار تومان، نفر چهارم، كمك هزینه یك سفر سیاحتی 100000 هزار تومان، نفر پنجم، كارت هدیه به مبلغ 80000 هزار تومان، نفر ششم، كارت هدیه به مبلغ 70000 هزار تومان، نفر هفتم، كارت هدیه به مبلغ 50000 هزار تومان، نفر هشتم، كارت هدیه به مبلغ 40000 هزار تومان، نفر نهم، كارت هدیه به مبلغ 30000 هزار تومان و نفر دهم، كارت هدیه به مبلغ 20000 هزار تومان است.

به 10 كاربری كه بیشترین و بهترین مطالب را از 25 آبان‌ماه تا 30 دی‌ماه سال جاری از لحاظ كمی و كیفی در بخش ثبت مطالب روزانه به صورت مستمر داشته باشند، جوایزی نفیس اهداء خواهد شد.

گفتنی است، كاربران قبل از ثبت مطالب باید در سایت تبیان عضو شوند تا بتوانند در این مسابقه شركت كنند.

تنظیم: هومن بهلولی