تبیان، دستیار زندگی
نخستین جشنواره «توان یابان و فضای مجازی» به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعـــد و با مشارکت پرشین بلاگ و سلامت نیوز همزمان با روز جهانی معلول برگزار می‌شود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نخستین جشنواره توان یابان و فضای مجازی

برگزاری نخستین جشنواره توان یابان و فضای مجازی

نخستین جشنواره «توان یابان  و فضای مجازی» به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعـــد و همزمان با روز جهانی معلول برگزار می‌شود.

صدیقه اکبری دبیر نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی با اعلام این خبر شناسایی و معرفی توانمندی های توان یابان در فضای مجازی، افزایش كیفی و كمی حضور توان یابان در فضای رسانه ای مجازی  و تجلیل از فعالان توان یاب در فضای سایبر  را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

وی با اشاره به حضور فعال توان یابان در عرصه های مختلف فضای مجازی گفت: این جشنواره در دو بخش اصلی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

صدیقه اکبری با توضیح این که توان یاب و آموزش و اشتغال، توان یاب و عرصه‌های مختلف اجتماعی و توان یاب و هنر موضوعات بخش اصلی نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی را تشکیل می‌دهند افزود: بخش جنبی این جشنواره با موضوع آزاد برگزار می‌شود و از این رو در این بخش انتظار حضور پررنگ توان یابان و دوستداران جامعه بزرگ توان یابان كشور با علاقمندی های متنوع را داریم.

مدیر مجتمع آموزشی نیکوکاری رعـــد با اشاره به ترکیب هیئت داوران این جشنواره از حضور دکتر بوترابی رییس گروه سایت های پرشین بلاگ در هیئت داوری نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی خبر داد و خاطرنشان کرد: دکتر کمالی، شراره رضوی بلاگر محبوب فضای مجازی(ویولت) و از توان یابان ارزشمند کشور، خوشحالی نماینده وب سایت سلامت نیوز ، مهندس رحمان علا قه بند نماینده مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و آقای دشتی مدیر پایگاه اینترنتی معلولان ایران (شمعدانی) اعضای هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می دهند.

برگزاری نخستین جشنواره توان یابان و فضای مجازی

نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی همه توان یابان و دوستــداران جامعه بزرگ تـــوان یابان كشور كه دارای سایت یا وبلاگ در فضــای مجـــازی هستند حتــی با داشتن یك پست الکترونیکی درباره توان یابان می تواننـــد با مراجعه به سایت www.raad-charity.org و ثبت نام در بخش مشخص شده در  جشنـــواره توان یاب و فضای مجـــازی شــركت کنند.

9/9/91 پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشنواره است.

از برگزیدگان نخستین جشنواره توان یاب و فضای مجازی همزمان با روز جهانی معلول در مراسمی با اهدای جوایزی نفیس تقدیر خواهد شد.

دبیرخانه: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

شهرک غرب فاز 2 خیابان هزمزان خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی پلاک 74

تلفن : 22610685

فاکس:  88076326

سامانه پیام کوتاه : 30007223

وب سایت:  www.raad-charity.org

پست الکترونیک:  web@raad-charity.org


مرکز یادگیری سایت تبیان