تبیان، دستیار زندگی
براساس گزارش Strategy Analytics، گلکسی اس 3 سامسونگ، پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سامسونگ در سه‌ماهه سوم سال، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا


براساس گزارش Strategy Analytics، گلکسی اس 3 سامسونگ، پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سامسونگ در سه‌ماهه سوم سال، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.

سامسونگ در این فاصله زمانی نزدیک به 18 میلیون دستگاه از تلفن گلکسی اس 3 را به فروش رسانده است. البته انتظار می‌رود با عرضه عمومی آیفون 5، این عنوان تحت کنترل اپل درآید.

براساس آمار و ارقام منتشر شده توسط Strategy Analytics، تلفن Galaxy S III سامسونگ، با حدود 10.7 درصد سهم از کل بازار تلفن‌های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری، محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده است.

براساس این آمار، تلفن آیفون 4S که پیش از این، هر فصل محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا بوده، در سه ماهه سوم سال با 9.7 درصد در جایگاه دوم ایستاده است. در این فاصله زمانی،‌آیفون 5تنها 3.6 درصد از بازار تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده است اما انتظار می‌رود این رقم در سه‌ماهه آخر سال و همچنین در تعطیلات پایان سال به شدت افزایش یابد.

در این گزارش آمده است که سامسونگ در سه ماهه سوم سال بیش از 18 میلیون دستگاه گلکسی اس 3 به فروش رسانده است. این در حالی است که فروش این تلفن در سه ماهه دوم سال تنها 5.4میلیون دستگاه بوده است.

اپل نیز در سه ماهه سوم سال نزدیک به 6 میلیون دستگاه آیفون 5 به فروش رساند، البته این موضوع را در نظر داشته باشید که آیفون 5 در اواخر سه ماهه سوم وارد بازار شد.

براساس گفته‌های مدیر ارشد شرکت Strategy Analytics، تلفن گلکسی اس 3 سامسونگ به طور گسترده‌ای بین کاربران و اپراتورهای تلفن‌ همراه در اروپا، شمال امریکا و آسیا محبوب شده است.

در این گزارش آمده است که سامسونگ در سه ماهه سوم سال بیش از 18 میلیون دستگاه گلکسی اس 3 به فروش رسانده است. این در حالی است که فروش این تلفن در سه ماهه دوم سال تنها 5.4میلیون دستگاه بوده است

هرچند سامسونگ توانسته در سه ماهه سوم از اپل سبقت بگیرد اما انتظار می‌رود در سه ماهه چهارم امسال باز هم اپل با فروش بالای آیفون 5، جایگاه اول را از آن خود کند.

شما کدامیک را ترجیح می‌دهید؟ آیفون 5 یا گلکسی اس 3؟ دلیل انتخاب شما چیست؟

سامسونگ برای آخرین گلکسی خود حسابی سنگ تمام گذاشته است. اپلیکیشن S Health هم اکنون با 5 ابزار جانبی ویژه می تواند ارتباط برقرار کرده و به تبادل اطلاعات بپردازد. البته شما در این اپلیکیشن امکان استفاده از دستگاه های سنجش سلامت عادی و ثبت دستی اطلاعات را هم دارید. با انجام مرتب این کار، برنامه یک تاریخچه سلامتی برای شما تشکیل می دهد.

محبوب‌ترین تلفن هوشمند دنیا

بسته به دستگاه های جانبی مورد استفاده، این اپلیکیشن می تواند از طریق USB یا بلوتوث به ارتباط و تبادل اطلاعات بپردازد. در حال حاضر در نسخه ارائه شده می توانید فشار خون، سطح گلوکز خون و وزن بدن را در این برنامه وارد کنید. شما همچنین می توانید داده های این برنامه را با ورود دستی رژیم غذایی، تمرینات ورزشی، برنامه های مدیتیشن و دیگر اطلاعات جسمی تان تکمیل کنید.

سامسونگ انتظار دارد که این اپلیکیشن تنها مورد استفاده افراد با شرایط جسمی خاص، مانند بیماران دیابتی، قلبی و... باشد، بلکه هرکسی از آن برای ثبت و بررسی وضعیت سلامتی و اهداف برنامه ریزی شده ای مانند کاهش یا افزایش وزن استفاده کند. برای مثال اگر دوست دارید دیگران همیشه از وضعیت سلامتی و وزن شما با خبر شوند، این برنامه می تواند چنین موضوعاتی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

از هنگام ارائه رسمی، این اپلیکیشن می تواند با دستگاه های زیر از طریق بلوتوث یا یو اس بی کار کند:

** دستگاه سنجش گلوکز خون Lifescan Blood

**  دستگاه کنترل فشار خون OMRON مدل HEM-7081-IT

**OMRON Body Composition Monitor مدل HBF-206-IT

**دستگاه کنترل فشار خون A&D مدل UA-767PBT-C

** A&D Body Composition Monitor مدل UA-321PBT-C

و نکته پایانی اینکه این اپلیکیشن به صورت رایگان از طریق برنامه More Services سامسونگ که بر روی گلکسی اس سوم نصب شده، قابل دریافت است.

فرآوری: فاطمه مجدآبادی

بخش دانش و زندگی تبیان


برگرفته از زومیت، نارنجی