تبیان، دستیار زندگی
افسون صبری دبیرانجمن قایقرانی بانوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) گفت: اولین دوره كلاس سراسری مربیگری و داوری كانوپلو از 28 اردیبهشت ماه در اصفهان آغاز و تا 5 خرداد ماه به طول می انجامد. این دوره زیر نظ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزیده ای از اخبار ورزش بانوان

افسون صبری دبیرانجمن قایقرانی بانوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) گفت: اولین دوره كلاس سراسری مربیگری و داوری كانوپلو از 28 اردیبهشت ماه در اصفهان آغاز و تا 5 خرداد ماه به طول می انجامد.

این دوره زیر نظر مهران قزل باشی و شیرزاد نطنزی از مدرسان فدراسیون باهدف ارتقا سطح مربیان و داوران این رشته برگزار می شود.

هیات آمادگی جسمانی استان تهران یك دوره مسابقات انتخابی تیم تهران رابه صورت انفرادی در رده های سنی 18 سال به بالا برگزار كرد.

در مجموع در رده سنی 18-24 سال زهرا كوچكی از كرج، 24 تا 30 سال كبری رضایی ازتهران، 30 تا 34 سال زیبا بلوری از كرج، 35 تا 39 سال فاطمه اشرفی از تهران،40 تا 45 سال مرضیه میرخانی از كرج، 45 تا 49 سال طیبه سلیمانی ازكرج، 50 تا54 سال معصومه افشار زاده از تهران، 55 تا 59 سال لعیا شیرین كلام از تهران و در رده سنی 60 به بالا ملیحه ریحانیان از كرج مقام های نخست را از آن خود كردند.

یك دوره مسابقه شطرنج در دو بخش مبتدی و پیشرفته به روش سوئیسی در 7 دور در سالن حجاب برگزار شد.

در بخش مبتدی غزاله عابدی، معصومه حقانی، سمیه حاج فتحلیان و در بخش پیشرفته، ساره تاجیك، مهدیه نادرلو والویر باباخانلو به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود كردند.