تبیان، دستیار زندگی
در تابستان امسال، مسابقه بزرگ انجمن‌ها در طول 50 روز برگزار گردید و کاربران قدیمی و جدید بسیاری در این رقابت شرکت نمودند. اسامی برندگان این مسابقه را در این اطلاعیه مطالعه نمایید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی برندگان جشنواره انجمن‌های تخصصی

اسامی برندگان جشنواره انجمن‌های تخصصی

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی کاربران خوب انجمن‌ها

در تابستان امسال، مسابقه بزرگ انجمن‌ها در طول 50 روز برگزار گردید و کاربران قدیمی و جدید بسیاری در این رقابت شرکت نمودند. حضور و فعالیت گسترده شرکت کنندگان در مسابقه باعث شد تا بررسی و امتیازدهی به فعالیت‌های این عزیزان مدت زمان زیادی لازم داشته باشد.

به لطف الهی پس از بررسی فعالیت‌های صورت گرفته و امتیازدهی به هر یک از شرکت کنندگان با توجه به قوانین مسابقه، هم اینک نتایج این مسابقه اعلام می‌شود.

با توجه به قوانین مسابقه، شرکت کنندگانی که حداقل امتیاز 12000 را کسب نموده و علاوه بر این، از امتیاز جذب حداقل سه کاربر جدید بهره‌مند باشند، یعنی در واقع در طول مسابقه حداقل سه کاربر جدید را با محیط انجمن‌ها آشنا نموده و ایشان را به فعالیت در انجمن‌ها ترغیب نموده باشند، جزء برندگان مسابقه محسوب می‌شوند.

لذا با توجه به این نکته، اسامی زیر به عنوان برندگان نهایی این مسابقه اعلام می‌گردد:

نفر برتر: کاربر گرامی shadbi با کسب 102302 امتیاز

نفر اول: کاربر گرامی behroozraha با کسب 85783 امتیاز

نفر دوم: کاربر گرامی mani_pit با کسب 64797 امتیاز

نفر سوم: کاربر گرامی Javid1000 با کسب 22701 امتیاز

نفر چهارم: کاربر گرامی ghandeasal با کسب 12428 امتیاز

برندگان این مسابقه، حداقل سه کاربر جدید را با محیط انجمن‌ها آشنا کرده و در این محیط به فعالیت تشویق نموده‌اند که امتیاز مربوط به این مسئله به ایشان تعلق گرفته است. ضمن تبریک به این کاربران گرامی، جوایز این عزیزان به شرح زیر می‌باشد:

جایزه نفر برتر: 300000 تومان کمک هزینه‌ سفر سوریه

جایزه‌ نفر اول: کارت هدیه به ارزش 100000 تومان

جایزه‌ نفر دوم: کارت هدیه به ارزش 90000 تومان

جایزه‌ نفر سوم: کارت هدیه به ارزش 80000 تومان

جایزه‌ نفر چهارم: کارت هدیه به ارزش 50000 تومان

از همه شرکت کنندگان در مسابقه که در طول این مدت با انجمن‌ها همراه بودند نهایت تشکر را داریم و امیدواریم که همچنان شاهد حضور گرم و پرشور همه این عزیزان در محیط انجمن‌ها باشیم.

از کاربران گرامی neka57 , jtayebe, yasekaboud63 که فعالیت کیفی بسیار مناسبی در طول مسابقه داشته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنیم. ان‌شاءالله از این عزیزان به صورت جداگانه تقدیر به عمل خواهد آمد.

باشگاه كاربران تبیان ضمن تبریك به این عزیزان منتخب، از تمام كاربران گرامی برای حضور و فعالیت در انجمن‌های تخصصی تبیان دعوت می‌نماید. منتظر حضور شما هستیم.


باشگاه کاربران تبیان