تبیان، دستیار زندگی
بال سه تن از هواداران تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه كه برای تماشای مسابقه تیم محبوبشان بیش از 15 هزار كیلومتر رانندگی كرده بودند به دلیل وفاداری خود، از سوی این باشگاه یك دستگاه اتومبیل جدید دریافت كردند. به گزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

?? هزار كیلومتر رانندگی برای تماشای یك مسابقه فوتبال


سه تن از هواداران تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه كه برای تماشای مسابقه تیم محبوبشان بیش از 15 هزار كیلومتر رانندگی كرده بودند به دلیل وفاداری خود، از سوی این باشگاه یك دستگاه اتومبیل جدید دریافت كردند.

به گزارش رویترز، این افراد ماه گذشته برای تماشای دیدار زنیت مقابل تیم محلی لوچ انرژیا با اتومبیل هوندای قدیمی خود از سن پترزبورگ تا شهر بندری ولادی ووستوك در سواحل دریای ژاپن رانندگی كردند.

زنیت این مسابقه را با نتیجه دو ?بر صفر برد.

اما این سه نفر به دلیل اینكه اتومبیل مدل 1986 آنها قادر به تحمل سفر بازگشت نبود، مجبور شدند اتومبیلشان را همانجا رها كنند و با قطار به دومین شهر روسیه بازگردند.

باشگاه فوتبال زنیت در وب سایت خود اعلام كرد: باشگاه در جریان دیدار روز یكشنبه زنیت مقابل اسپارتاك نالچیك، یك دستگاه اتومبیل تویوتا كورولای جدید به این سه نفر اهدا كرد.

رسانه‌های محلی به نقل از یكی از این سه نفر اعلام كردند: از چنین حركت زیبایی از سوی باشگاه غافلگیر شدیم. تصمیمی در مورد اینكه با این اتومبیل چه كاری انجام دهیم یا به چه كسی برسد، نگرفته‌ایم اما مطمئنا آن را به رنگ پرچم باشگاه، رنگ آمیزی خواهیم كرد تا هنگام رانندگی در سطح شهر، هوداران زنیت به آسانی بتوانند آن را تشخیص دهند.