تبیان، دستیار زندگی
مانوئل ژوزه در جلسه ای محرمانه به مدیرعامل باشگاه پرسپولی گفت: «آپیا به درد تیم نمی‌خورد، بازیکن چند پسته می‌خواهم.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای دیپورت آپیا از پرسپولیس


ماجرای استفان آپیا و پرسپولیس را باید تمام شده دانست. هافبک سابق تیم ملی غنا چند روز با پرسپولیس تمرین کرد و به گفته شاهدان مشکلی برای آمدن به پرسپولیس نداشت. اما کسی که باید او را تائید می‌کرد، این کار را نکرده است.


آپیا

مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس به رویانیان گفته که آپیا نیازهای تیم را برطرف نمی‌کند. بعد از اینکه آپیا از گوشه و کنار نظر مانوئل را درباره خودش شنید با مدیر عامل پرسپولیس صحبت کرد. رویانیان به او گفت که با سرمربی پرسپولیس درباره او حرف می‌‌زند و این کار را کرد. اما پاسخ ژوزه کاملا ناامید کننده بود: «من به بازیکن چند پسته نیاز دارم. به نظر شما کسی که در سه سال اخیر این قدر کم بازی کرده است می‌تواند به تیم ما کمک کند؟»

رویانیان جواب داد: «بازیکنان همه از او راضی بودند. اگر او با پنجاه درصد توانش هم بازی کند به درد ما می‌خورد.»

اما جواب ژوزه همچنان قاطعانه بود: «من بازیکنی می‌خواهم مثل مهرداد پولادی. بازیکنی با انرژی که کمبودهای تیم مرا برطرف کند.»

با این گفتگو موضوع پرسپولیسی شدن آپیا کاملا منتفی شد. استفان آپیا بعد از چند روز تمرین و مذاکره با پرسپولیس با مسئولان این تیم به توافق نرسید. اما وقتی متوجه شد که ژوزه او را نمی‌خواهد، با مسئله منتفی شدن آمدنش به پرسپولیس حرفه‌ای برخورد کرد. او از رفتار حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس و مدیر عامل تشکر و برای این تیم آرزوی موفقیت کرد. حتی وقتی صبح دیروز کارنی را در هتل دید، حرف‌های مثبتی درباره پرسپولیس با او زد.

آپیا به کارنی گفت: «پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است. هر کس در اینجا من را می‌دید برخورد گرمی با من داشت. حالا خودت در چند روزی که اینجا هستی متوجه این موضوع خواهی شد.

آپیا به کارنی گفت: «پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است. هر کس در اینجا من را می‌دید برخورد گرمی با من داشت. حالا خودت در چند روزی که اینجا هستی متوجه این موضوع خواهی شد. پرسپولیس یک ورزشگاه بزرگ دارد که گنجایشش 100 هزار نفر است. سر مربی این تیم هم در مصر سال‌های موفقی را پشت سر گذاشته و چند قهرمانی برای الاهلی به دست آورده است. امیدوارم بتوانی در پرسپولیس موفق باشی.»

بخش ورزشی تبیان


منبع: جام نیوز