تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران سایت تبیان ویژه نامه «تلفن همراه» را به منظور آشنایی با آخرین خدمات ارائه شده برای انواع تلفن همراه منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در تبیان اطلاعات سیمکارت خود را شارژ کنید!

ویژه نامه تلفن همراه

باشگاه کاربران سایت تبیان  ویژه نامه «تلفن همراه» را به منظور آشنایی با آخرین خدمات ارائه شده برای انواع تلفن همراه منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی، در این ویژه نامه مقالات مختلفی همچون: «فرهنگ استفاده از تلفن همراه»، «برای بچه‌ها تلفن همراه بخریم یا نخریم؟»، «نگذارید از همراهتان سوءاستفاده شود!»، «تصاویر تلفن‌های همراه عجیب دنی»ا، «چرا سیم‌کارت می‌سوزد؟»، «برترین تلفن‌های همراه سال 2012» و «گران‌ترین قاب موبایل + عکس!» قرار دارد.

مطالب تلفن همراه ، نرم‌افزارها و بازی‌های تلفن همراه و تلفن همراه در بخش دانلود نیز از قسمت های اصلی این ویژه نامه می باشد. است.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است:«مشترك تبیانی، ‌سلام. یك بار دیگر در خدمت شما هستیم با «ویژه‌نامه تلفن همراه» باشگاه كاربران تبیان. با كمك این ویژه نامه، اطلاعات سیمكارت خود را شارژ كنید!...»

گفتنی است، ویژه نامه «تلفن همراه» به همت باشگاه کاربران تبیان و با همراهی كاربران تبیانی طراحی و در دسترس علاقمندان می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی