تبیان، دستیار زندگی
دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور شد تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر با تساوی 1-1 برابر پیروزی تهران به عنوان قهرمانی دومین دوره لیگ برتر باشگاه های كشور دست یافت. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهان قهرمان دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال كشور شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر با تساوی 1-1 برابر پیروزی تهران به عنوان قهرمانی دومین دوره لیگ برتر باشگاه های كشور دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، در شرایطی كه شكست هفته گذشته پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان و از دست دادن 3 امتیاز حیاتی تقریباً قهرمانی سپاهان را در این دوره از مسابقات تثبیت كرده بود، این تیم تنها امتیاز مورد نیاز خود را با تك گل ناصر فرشباف به دست آورد و به فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات عنوان قهرمانی را به دست آورد.

با در نظر گرفتن قهرمانی سپاهان در مسابقات لیگ برتر این تیم در فصل آینده مسابقات جام برتر باشگاههای آسیا به نمایندگی از كشورمان حضور خواهد یافت.

تیم پاس نیز موفق شد با دو گل از سد فجر سپاسی بگذرد تا با 36 امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد.

تیم سایپا نیز با حساب 3-2 از سد ملوان گذشت.

به این ترتیب در پایان مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاههای كشور تیم فوتبال سپاهان با كسب 49 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پس از آن تیم های پیروزی با 38 امتیاز و فجر سپاسی با 36 امتیاز در مكانهای دوم و سوم قرار گرفتند.