تبیان، دستیار زندگی
کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از انتشار 1512 خبر سازمانی و 564 خبر غیر سازمانی در پایگاه اینترنتی این اداره کل از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از ابتدای سال تا کنون

2076 خبر در تبیان زاهدان منتشر شد

سعید صمیمی عشرت آبادی

کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از انتشار 1512 خبر سازمانی و 564 خبر غیر سازمانی در پایگاه اینترنتی این اداره کل از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سعید صمیمی عشرت آبادی ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین(ع) گفت: برنامه ها، فعالیت های و عملکرد واحدها ،ادارات و نمایندگی های تبلیغات اسلامی استان در قالب 1512 خبر تهیه و به سایتهای تبیان زاهدان به آدرس www.zahedan-tebyan.ir و سایت سازمان تبلیغات اسلامی به آدرس www.ido.ir ارسال شده است.

کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: تمام تلاش مجموعه روابط عمومی استان ارسال اخبار سازمانی و در راستای تبیین وظائف و رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی و ارائه عملکرد اداره کل در برگزاری طرح ها و همایش های برگزار شده در سطح استان بوده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت های حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از مجموعه روابط عمومی استان و اهتمام ایشان در بحث ضرورت اطلاع رسانی شفاف و به روز تصریح کرد: اخبار ارسالی در حوزه های مختلف قرآنی، فرهنگی، مذهبی و برگزاری سمینارها، همایشها، نشست ها و مراسم های مناسبت های مختلف سال می باشد.

صمیمی اظهار داشت :با وجود اینکه فعالیت‌ روابط عمومی های ادارات و ارگان های استان در فضای مجازی قابل تامل است، اما کافی نیست و برگزاری جشنواره وب سایت های استانی می تواند یک راه حل برای این خلاء باشد.

وی گفت: روابط عمومی نقش مهمی در معرفی سازمان، ارتباط میان مردم و ادارات و همچنین در بخش درون سازمانی پل ارتباطی میان کارکنان و مدیر است.

وی افزود: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در راستای رسالت دینی و فرهنگی خود با ایجاد ارتباط اینترنتی با 12رابط خبری در شهرستان های زابل، زهک، خاش، سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، دلگان، هیرمند، کنارک، چابهار و میرجاوه و شهرستان سرباز توانسته است ازابتدای سال تاکنون 2076خبر فرهنگی و مذهبی جهت ترویج و گسترش فرهنگ دینی بروی پایگاه اینترنتی این اداره کل به آدرس درج نماید.

کارشناس روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: ارتباط تنگاتنگ و نزدیک با رسانه های ارتباط جمعی سراسری و محلی از رویکردها و برنامه های اساسی این واحد است.

وی گفت: طرح پیشنهای اجرای جشنواره وب سایت های استانی از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در طرح های پیشنهادی فرهنگی تایید شده و منتظر تامین اعتبار جهت اجراست.

تنظیم: هومن بهلولی