تبیان، دستیار زندگی
محمد رویانیان نتوانست مانوئل ژوزه را متقاعد به جذب استفان آپیا کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ژوزه آپیا را نخواست


محمد رویانیان نتوانست مانوئل ژوزه را متقاعد به جذب استفان آپیا کند.

آپیا

مانوئل ژوزه روز گذشته و در تمرین پرسپولیس به صراحت مخالفت خود را با جذب آپیا اعلام کرد. او که برای این کار با دستیاران خود نیز مشورت کرد در پایان تمرین تلفنی با یحیی گل‌محمدی صحبت کرد تا نظر دستیار ایرانی خود را هم گرفته باشد.

در مکالمه این دو نفر که به زبان انگلیسی انجام می‌شد، ژوزه به سابقه آپیا در 5 سال گذشته اشاره کرد و گل محمدی را قانع کرد که در این مدت از آمادگی کافی برخوردار نبوده است. ژوزه معتقد بود اگر آپیا بازیکن آماده‌ای بود، در این 5 سال بیشتر از 30 بازی برای تیم‌هایش انجام می‌داد.

روز گذشته همچنین مدیربرنامه‌های آپیا در دفتر رویانیان حضور یافت تا قرارداد نهایی این بازیکن را به امضا برساند اما با مخالفت ژوزه، این موضوع خود به خود لغو شد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وقتی خبر مخالفت قطعی ژوزه را شنید به مدیربرنامه های آپیا گفت روز سه‌شنبه بار دیگر با ژوزه صحبت می‌کند تا درباره آپیا به جمع‌بندی نهایی برسند.

با وجود این، رویانیان نتوانست در تلاش غیر حرفه‌ایش نظر سرمربی تیم را برای جذب آپیا جلب کند و حضور این بازیکن در پرسپولیس به طور کامل منتفی شد.

مانوئل ژوزه روز گذشته و در تمرین پرسپولیس به صراحت مخالفت خود را با جذب آپیا اعلام کرد. او که برای این کار با دستیاران خود نیز مشورت کرد در پایان تمرین تلفنی با یحیی گل‌محمدی صحبت کرد تا نظر دستیار ایرانی خود را هم گرفته باشد

این در حالی است که رسانه‌های مصری طی روزهای گذشته از علاقه سرمربی پرتغالی پرسپولیس به جذب عبدالمالک هافبک مصری خبر داده اند. ژوزه نشان داده به بازیکنانی که خود به پرسپولیس می‌آورد اعتماد بیشتری دارد کما اینکه نیلسون پس از یک اشتباه گردان به دروازه‌بان ثابت سرخپوشان تبدیل شد.

همچنین دیوید کارنی مدافع ملی‌پوش استرالیایی امروز وارد ایران شد و قرار است برای پیوستن به پرسپولیس در تمرین های این تیم حضور یابد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا