تبیان، دستیار زندگی
داد سرانجام وحید هاشمیان پس از مدتی نیمكت نشینی و عملكرد ناامید كننده در هانوفر توانست در رقابت‌های هفته‌ی گذشته راه دروازه دورتموند را پیدا كند و پایه‌گذار دو گل مهم گروه بحران‌زده در دو بازی گذشته باشد. اكنون سرمرب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر ورزشی هانوفر: وحید روند دو بازی گذشته را تغییر داد


سرانجام وحید هاشمیان پس از مدتی نیمكت نشینی و عملكرد ناامید كننده در هانوفر توانست در رقابت‌های هفته‌ی گذشته راه دروازه دورتموند را پیدا كند و پایه‌گذار دو گل مهم گروه بحران‌زده در دو بازی گذشته باشد.

اكنون سرمربی و مدیران باشگاه از جمله كارستن لینكه از عملكرد مهاجم ایران راضی هستند.

لینكه در این باره گفت:« در بازی آخر وحید بسیار خوب بود, یك گل به ثمر رساند و یك پاس گل داد كه از عملكردش راضی هستیم. او در بازی گذشته هم پایه‌گذار گل هانوفر بود. هاشمیان در هر دو دیدار كه به میدان رفت, روند بازی را تغییر داد.»

مدیر ورزشی هانوفر جابه‌جایی نویروور و هكینگ را دلیل نیمكت‌نشینی هاشمیان می‌داند:« با آمدن مربی جدید به زمان نیاز است تا او به تركیب اصلی بازگردد. در دو بازی گذشته بسیار خوب بازی كرد و فكر می‌كنم مربی جدید به او اطمینان خواهد كرد.»

لیكنه درباره‌ی شرایط تیمش هم توضیح داد:« تیم كارش را با سه شكست شروع كرد. ما بسیار بد و ناامید كننده بازی كردیم. در حال حاضر شرایط كمی بهتر شده؛ امیدوارم در دیدار آینده برابر فرانكفورت به طور كامل تغییر كند.»

لیكنه گفت كه باشگاه به هكینگ فرصت می‌دهد تا در بازار نقل و انتقالات ژانویه درباره‌ی نیازهایش فكر كند:« اكنون به ژانویه فكر نمی‌كنم. مربی جدید زمان می‌خواهد تا بفهمد در چه منطقه‌هایی مشكل وجود دارد و بر اساس خواسته‌هایش در بازار نقل و انتقالات دست به كار شویم.»

لینكه با وجود این كه هر فصل به حضور در رقابت‌های اروپایی فكر می‌كند، این بار واقع‌بین است:« صادقانه می‌گویم، با این شرایط به رقابت‌های اروپایی فصل آینده راه پیدا نخواهیم كرد. باید پیروزی‌های بیشتری به دست آوریم و در سطح بالاتری قرار بگیریم تا به رقابت‌های اروپایی فصل آینده فكر كنیم.»