تبیان، دستیار زندگی
معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گردهمائی معاونین پژوهش ، برنامه ریزی و تأمین نیروی انسانی سراسر كشور در مشهد گفت: وظیفه ما پژوهشی است كه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مراقبت كرده و روشن كننده راه ما و نشان گر حیات طیبه و فطرت گر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی :

پژوهش باید چراغ راه و نشان گر حیات فطرت گرا باشد

پژوهش باید چراغ راه و نشان گر حیات فطرت گرا باشد

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در گردهمائی معاونین پژوهش، برنامه ریزی و تأمین نیروی انسانی سراسر كشور در مشهد گفت: وظیفه ما پژوهشی است كه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مراقبت كرده و روشن كننده راه ما و نشان گر حیات طیبه و فطرت گرا باشد.

پژوهش باید چراغ راه و نشان گر حیات فطرت گرا باشد

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از  اداره كل  آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت الاسلام بهرام محمدیان در نشست هم اندیشی معاونین پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی سراسر كشور در مركز تربیت معلم شهید كامیاب مشهد با بیان این مطلب افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین، تصویب و ابلاغ شده است و اكنون كه مرحله اجرائی شدن خود سپری می كند؛ مهم اجرای بند، بند آن است.

محمدیان اظهار داشت: سند تحول متناسب با شرایط و فیزیك آموزش و پرورش تدوین و تصویب شده و هدف كسانی كه در صدد تحریف، تعطیل و یا اینكه چیزی بر آن بیافزایند، این است كه كمرآموزش و پرورش را زیر بار این افزودنی ها خم كنند.

محمدیان با بیان این كه معاونین پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، متولی امر پژوهش اند عنوان كرد: باید از هر گونه پژوهشی برای رتبه گرفتن، اجتناب كرد.

وی افزود: برای این كه مشخص شود  گام هایی كه برداشتیم به هدف نزدیك بوده یا خیر، باید كار فعلی را سنجید و پیگیر پژوهشی بود كه در گذشته چه انجام داده و به چه نتیجه ای رسیده ایم .

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نسرین صادقی