تبیان، دستیار زندگی
سوالی که این روزها نمی توان پاسخی برایش در محافل فوتبالی پیدا کرد این است که بالاخره علی کریمی چه زمان به پرسپولیس بازمی گردد؟!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کریمی برمی گردد؟ برنمی گردد؟


سوالی که این روزها نمی توان پاسخی برایش در محافل فوتبالی پیدا کرد این است که بالاخره علی کریمی چه زمان به پرسپولیس بازمی گردد؟! این سوال هیچ جوابی ندارد و حتی نزدیک ترین دوستان علی کریمی هم نمی دانند زمان بازگشت او به تمرینات پرسپولیس کی خواهد بود.


علی کریمی

مانوئل ژوزه بعد از اینكه 12 نفر از بازیكنان پرسپولیس برای برگرداندن كریمی پیش قدم شدند شرط گذاشت كه اگر پیكان را ببرید حاضر  است با عذرخواهی كریمی او را به تیم بازگرداند اما موضوع اینجاست كه با وجود تلاش بازیكنان برای شكست پیكان و جانفشانی آنها برای رسیدن به هدف شان خبری از عذر خواهی كریمی نشده و با این وضعیت معلوم نیست چه اتفاقاتی رخ دهد و دوری كریمی از پرسپولیس چقدر طول بكشد.

مهدی مهدوی کیا ، حسین ماهینی ، سید جلال حسینی و دیگر بزرگترهای پرسپولیس کمی از کاپیتان دوم تیم شان دلگیر هستند. آنها که برای راضی کردن مانوئل به بازگشت علی به خانه مربی پرتغالی سخت گیر تیم شان رفتند پس از ساعت ها کلنجار توانستند با شوخی و خنده او را راضی کنند تا در ازای اینکه کریمی در رسانه ها بگوید تمام تلاشش را می کند تا فضایی آرام میان او و سرمربی برقرار شود ، به تیم برگردد اما وقتی این قصه با کریمی در میان گذاشته شد ، پاسخ کریمی به این سئوال جالب بوده است. او گفته نیازی به این همه شلوغ کاری نیست . تنها کافی ست که به تمرینات برگردد و مثل یک حرفه ای کارش را با مربی از سر بگیرد. انگار ، نه انگار که اصلا اتفاقی افتاده است. مربی در بازه ای نسبتا طولانی به او گفته بود حق تمرین با تیم را ندارد ، حالا می تواند برگردد و تمرینش را از سر بگیرد و قصه به فراموشی سپرده شود .

با این تفاسیر زمان دقیق بازگشت جادوگر به پرسپولیس بعد از بازی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان مشخص خواهد شد. اما نگرانی بابت این موضوع است که ژوزه بار دیگر با بازگشت علی کریمی به تمرینات پرسپولیس مخالفت کند. مربی پرتغالی پرسپولیس در آخرین اظهار نظر خود باز هم از اعلام بازگشت قطعی این بازیکن خودداری کرد تا همچنان ابهام بر سر بازگشت این بازیکن باقی بماند.

ایده ای که حالا بازیکنان را رودرروی مربی تیم قرار داده است. با این وجود همچنان تلاش ها ادامه دارد تا علی کریمی که 3 روز دیگر مراسم تولد 34 سالگی اش را برگزار می کند ، بپذیرد از دل تمرینات تیم ملی بی آنکه ناچار به عذرخواهی باشد با گفتن اینکه همه تلاشش را برای تیم خواهد داشت ، به تمرینات برگردد.

با این تفاسیر زمان دقیق بازگشت جادوگر به پرسپولیس بعد از بازی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان مشخص خواهد شد. اما نگرانی بابت این موضوع است که ژوزه بار دیگر با بازگشت علی کریمی به تمرینات پرسپولیس مخالفت کند. مربی پرتغالی پرسپولیس در آخرین اظهار نظر خود باز هم از اعلام بازگشت قطعی این بازیکن خودداری کرد تا همچنان ابهام بر سر بازگشت این بازیکن باقی بماند. آیا جادوگر سرانجام به تمرینات پرسپولیس بازمی گردد یا بعد از بازی با ازبکستان هم ژوزه همین سیاست را پیش می کشد؟!

بخش ورزشی تبیان


منبع: worldandsports