تبیان، دستیار زندگی
گزارش از سومین روز نمایشگاه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش از سومین روز نمایشگاه

قرآن كریم

سومین روز از نمایشگاه قرآن کریم در حالی آغاز شد که نمایشگاه رفته رفته شکل واقعی خود را می یابد و شمار بازدید کنندگان رو به افزایش گذاشته است .

امروز به جز نیروهای بخش بازرگانی که به طور ثابت درنمایشگاه  حضور دارند از سایت تبیان آقایان میقانی ، رضوانی وحلوائی  و خانمها مهآبادی ، عقیلی و قنواتی نیز در غرفه حضور داشتند که به سوالات بازدید کنندگان پاسخ می گفتند.

همان طور که می دانید امسال هم مثل سال گذشته تعدادی از کاربران تبیان به طور افتخاری در نمایشگاه حضور دارند و بازدیدکنندگان را راهنمایی می کنند. از جمع نیروهای افتخاری تبیان امروز الحدید ،میثم لقمانldepayampop  ،Afshin 05 ،Shadijon در غرفه حضور داشتند که در انتهای گزارش می توانید نظرات ایشان را بخوانید .

استقبال از غرفه تبیان از روزهای گذشته بیشتر شده و همه همکاران با شور و شوق خاصی بازدید کنندگان را در غرفه تبیان راهنمایی می کنند . از سر و صدای محصولات صوتی و تصویری غرفه های مختلف هم هرچی بگم کم گفتم . اما به هر حال فضای گرم و دلنشین نمایشگاه پذیرای بازدیدکندگان بیشماری است که از راه های دور و نزدیک برای بازدید از محصولات قرآنی راهی این نمایشگاه  شده اند .

امروز روند عضوگیری حضوری نیز پیشرفت خوبی داشت و بیش از 130 نفر با حضور در غرفه تبیان به عضویت این سایت درآمدند .

از دیگر نکات مهم امروز حضور مدیر عامل محترم موسسه تبیان آقای دکتر طالب پور و سردبیرمحترم سایت سرکار خانم غروی دردر غرفه تبیان بود که ایشان ضمن بازدید از فعالیتهای نیروهای سایت از نزدیک به گفتگو و تبادل نظر با کاربران سایت و بازدید کنندگان پرداختند.

در زیر نظرات کاربران افتخاری تبیان را می خوانید :

Payampop:

امروز از ساعت 10 صبح بازدید کنندگان به غرفه ما آمدند که ما سعی کردیم تا با توضیحات کامل آنها را به عضویت سایت درآوریم – که خوشبختانه موفق هم بودیم – از همه مهمتر استقبال گسترده بازدیدکنندگان بود که همگی می گفتند  تا حالا کجا بودید ؟!!

Afshin05:

امروز بعداز ظهر در غرفه تبیان مشغول کمک به اعضای سایت در معرفی سایت و پذیرش عضو جدید بودم.

این اولین تجربه من در نمایشگاه بود که در نوع خود برایم بسیار جالب بود . برای افطار هم رفتیم ساختمان جدید تبیان که در آنجا هم از ما به گرمی پذیرایی شد .

Shadijon:

... و اما امروز

در کل بیشتر افراد برخورد خوبی داشتند وخیلی ها ابراز علاقه می کردند . در بعضی برخوردها هم بعد از کلی تعریف از مزیتهای سایت افراد بی تفاوت نگاهی می کردند و می رفتند اما در کل خوب بود.

تجربه تازه و جذابی بود .

میثم لقمان:

امروز با اینکه نوبت من نبود ولی اومدم بچه ها رو ببینم .

بعد از افطار که اومدم ، غرفه ی تبیان خیلی شلوغ بود و باز دید کننده ی زیادی داشت .

افرادی که به دیدن غرفه اومده بودند بعد از توضیح دوستان در موردسایت با اشتیاق علاقه ی خود را برای عضویت در سایت ابراز می کردند .

از تمام دوستان که تا به حال به دیدن غرفه  تبیان نیامده اند ، دعوت می کنم که به غرفه ی تبیان بیایند و از غرفه و امکاناتش دیدن کنند .

الحدید:

روزهای ماه مبارک رمضان هم می گذره .

طبق معمول موسسه ی اطلاع رسانی تبیان در نمایشگاه قرآن غرفه ی خودش رو برپا داشت . و محصولات خودش رو در معرض دید عموم قرار داد .

غرفه ی تبیان امسال از چندین بخش تشکیل شده بود .

یکی قسمت عرضه ی محصولات نرم افزارهای  فرهنگی   . دیگری هم میز عضویت .

و قسمت بعدی هم مکانی بود که روی میز ها 7 دستگاه رایانه قرار داشت که به شبکه ی تبیان متصل بود  که در این قسمت غرفه داران سایت رو به مراجعین غرفه آشنا می کردند .

اصولا بینندگان و مراجعین چند دسته بودند .

بعضی ها با سایت اصلا آشنا نبودند . و وقتی اونها  رو با سایت و خدمات رایگانش آشنا می کردیم متعجب می شدند و سریعا به سمت میز عضویت می رفتند و عضو سایت می شدند .

دسته ی دوم افرادی بودند که با سایت آشنا بودند ولی عضو سایت نبودند . این اعضا هم با آشنایی بیشتر با سایت به قسمت میز عضویت می رفتند و عضو می شدند .

دسته ی بعدی هم اعضای سایت بودند .

در غرفه ی تبیان اعضای سایت با برخی از مسئولین آشنا می شدند .

از نزدیک با بعضی از مسئولین صحبت می کردند و...... خلاصه ، اینکه از نزدیک بعضی از واقعیات رو میدیدند متعجب یودند . آخه همیشه از طریق مجازی در ارتباط بودند .

به قول شاعر :

تبیان حقیقی است مجازی مگیر ....... این سایت با حال است به بازی مگیر

.........................................................

نمایشگاه قرآن در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح آغاز به کار می کنه و ساعت 10 شب هم به کار خودش خاتمه میده و این روال تا پایان ماه مبارک ادامه داره .

و صد البته که غرفه ی تبیان هم به همین صورت !

حدودا نمایشگاه در ساعات اولیه ی شروع به کار خلوت تره ! ولی میشه گفت که ترافیک کاری در نمایشگاه از ساعت 3 بعد از ظهر شروع میشه تا 5 و همینطور از ساعت 7 شب تا 10 .

در این محدوده ی زمانی هم غرفه ی تبیان مملو از جمعیت میشه .

رایانه ای نیست که بیکار باشه . میز عضویت هم که ماشاء الله همیشه شلوغه .!

خلاصه این که شخصی نیست که وارد غرفه بشه و ناراضی ازش خارج بشه .

دفتر ارتباط مردمی هم ایده ی جالبی بود .

افرادی که از این بخش دیدن می کردند نظرات شخصی خودشون رو داخل این دفتر می نوشتند .

البته از اعضا هم اگر شخصی پیشنهاد یا ایده ی جالبی داشت می تونست اون رو وارد این دفتر بکنه .

هنوز نمایشگاه نتونسته شکل اصلی خودش رو بگیره و هنوز تعداد مراجعین نمایشگاه به حد مطلوب نرسیده ولی هیچ کدوم از این عوامل نتونسته از تعداد مراجعین تبیان کم بکنه .

به امید اینکه موسسه ی تبیان تونسته باشه رضایت اعضاء رو جلب کرده باشه و همینطور هم خدمات خودش رو به نحو احسن ارائه بده .

یا علی !