تبیان، دستیار زندگی
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم( روز اول )...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم( روز اول )

قرآن
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار قرآن و انتظار از روز جمعه اول آبان ماه تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت10 الی 10 شب در کانون پرورش فکری کودکان واقع در خیابان حجاب پذیرای علاقمندان است.

همزمان با نمایشگاه امسال در 19 کشور جهان نیز نمایشگاه قرآن برگزار می شود این نمایشگاه با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در کشورهایی چون کویت، قطر، تایلند، لبنان، انگلستان، کانادا، سنگال، تونس و... نمایشگاههایی با عنوان قرآن در آینه هنر برگزار می شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی افزایش فراوانی داشته است این نمایشگاه در 500 غرفه و آثار 400 ناشر و موسسه قرآنی برگزار شده است که آثار مکتوب آن از 10 موزه و گنجینه گردآوری شده اند، این نمایشگاه در بخش های بین الملل، نمایشگاههای استانی قرآن کریم، نرم افزارهای قرآنی، آثار و فعالیت های هنری، آثارمکتوب، کودک و نوجوان، ناشران موسسات و نهادهای دولتی قرآنی بخش وقرآن و انتظار، تکریم از خادمان قرآن کریم و سرای اندیشه فعالیت خواهد داشت که بخش بین الملل نمایشگاه قرآن کریم دهه دوم برگزاری نمایشگاه فعالیت خود را آغاز می کند.