تبیان، دستیار زندگی
دبیر انجمن راست قامتان (جانباران قطع دو پای کشور) گفت : امروز خودسانسوری به منزله آفت بزرگی برای رسانه های داخلی محسوب می شود و باید مصلحت اندیشی های بی مورد کنار گذاشته شود .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خودسانسوری آفت بزرگ رسانه محسوب می شود

نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها

دبیر انجمن راست قامتان (جانباران قطع دو پای کشور) گفت : امروز خودسانسوری به منزله آفت بزرگی برای رسانه های داخلی محسوب می شود و باید مصلحت اندیشی های بی مورد کنار گذاشته شود .

اکبر بهرامی  در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها در محل مصلی امام خمینی (ره) اظهار داشت: رعایت خط قرمزهای نظام تکلیف رسانه های کشور است، اما خودسانسوری های بی مورد به زیان نظام و مردم است.

وی با بیان اینکه امروز رسانه های استکباری درجهت تبلیغات دروغ بر ضد جمهوری اسلامی ایران تلاشهای وسیعی انجام می دهند ، گفت : نقش رسانه های داخلی به ویژه خبرگزاریها و صدا و سیما شناخت این توطئه ها و فاش ساختن این ترفندهای سوء استکباری است.

بهرامی که در سال 1360 در عملیات آزاد سازی دهلاویه سوسنگرد ( خوزستان) از ناحیه دو پا به درجه رفیع جانبازی نائل آمده گفت: جانبازان از همه خدمت گذاران نظام در پشت سر مقام معظم رهبری حمایت می کنند و خبرگزاریها و رسانه های کشور نیز باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند .

بهرامی با اشاره به منع فعالیت خبرگزاری زنان و خانواده(وفا)، گفت: انتظار می رود محدودیت این رسانه که در پشتیبانی از جانبازان فیلتر شده، برطرف شود و بار دیگر این رسانه به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو به حمایت معنوی جمهوری اسلامی از سوریه نیز اشاره کرد و گفت: امروز غیراز روسیه، ابرقدرتها برضد سوریه به میدان آمده اند ، و در این عرصه دشمنان اسلام ایران تنها حامی برادران سوری است.

بهرامی افزود: دشمنان سوریه که فقط ندای خروج بشار اسد را سر می دادند ، اکنون صحبت از آتش بس می کنند.

وی در پایان برای ایرنا ،خبرگزاریها و رسانه های داخلی کشور در برابر حملات گسترده رسانه های استکباری آرزوی موقیت کرد.

تنظیم: هومن بهلولی