تبیان، دستیار زندگی
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: در این جلسه احمدی نژاد اعلام کرد که سئوال از رئیس جمهور را فرصتی برای بیان حرف های نگفته می داند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدی نژاد:ناگفته‌هایم را می‌گویم


 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: در این جلسه احمدی نژاد اعلام کرد که سئوال از رئیس جمهور را فرصتی برای بیان حرف های نگفته می داند.

وی با اشاره به رایزنی نمایندگان با احمدی نژاد در مورد طرح سئوال از رئیس جمهور تصریح کرد:احمدی نژاد به هیچ عنوان از طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی نگران و ناراحت نبود و اعلام کرد که من سئوال از رئیس جمهور را فرصت می دانم که حرفهای نگفته را در مجلس بیان کنم.

احمدی نژاد در مجلس

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان افزود: در صورت طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی احمدی نژاد مسائل جدیدی را در فضای سیاسی کشور مطرح خواهد کرد و نمایندگان پاسخ خواهند داد و این فضا با فضای مورد نظر رهبر انقلاب مبنی بر تعامل و همدلی تطابق ندارد..

وی در پایان از تقاضای احمدی نژاد برای برگزاری جلسه با همه نمایندگان مجلس خبر داد و گفت: تصمیم داریم هفته آینده جلسه مشترک اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان با رئیس جمهور برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر احمد سالک عضو هیئت رئیسه فراکسیون درباره دیدار هفته گذشته به خبرنگار مهر گفته است: غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان، علی اصغر زارعی، اینجانب و دو تن دیگر از اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری دیدار کردیم.

وی در خصوص موضوع مذاکرات جلسه مشترک گفته بود: این جلسه در راستای ایجاد همدلی بیشتر میان مجلس و دولت و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برگزار شد، رئیس جمهور نیز در این نشست با روی گشاده از انتقادها استقبال و در برخی موارد نیز انتقاد ها را پذیرفت علاوه بر این مقررشد  جلسات نمایندگان فراکسیون اصولگرایان با رئیس جمهور به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش پیش از جلسه مشترک فراکسیون اصولگرایان با رئیس جمهور این فراکسیون در جلسه شورای مرکزی خود با طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس مخالفت کرده بود و از رایزنی با فراکسیون رهروان در این راستا خبر داده بود.

در این جلسه احمدی نژاد اعلام کرد که سئوال از رئیس جمهور را فرصتی برای بیان حرف های نگفته می داند

هفته گذشته نیز فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد که 40 نفر از امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور انصراف داده اند و این طرح باید از دستور کار مجلس خارج شود اما امروز علی مطهری طراح سئوال از رئیس جمهور اعلام کرد، این طرح با 83 امضا بار دیگر به هیئت رئیسه ارائه شده است.

احمدی نژاد در مجلس

مطهری: شخصا سوالات را به لاریجانی دادم

طراح اصلی پروژه سوال از رئیس جمهور درباره ارجاع شدن این سوالات به هیئت رئیسه مجلس می‌گوید: من سوالات را شخصاً به علی لاریجانی داده‌ام.

علی مطهری، در حالی صبح دیروز خبر ارجاع سوالات تنی چند از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس و حتمی شدن طرح سوال از رئیس جمهور را به رسانه‌ها اعلام کرد که گویا هیئت رئیسه مجلس از کمّ و کیف این قضیه بیخبر است.

محمد دهقان، نماینده طرقبه و عضو هیئت رئیسه مجلس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق ، در پاسخ به این سوال که صحبت‌های آقای مطهری درباره ارجاع شدن سوالات به هیئت رئیسه مجلس را تأیید می‌کنید یا خیر؟ گفت: من از این سوالات خبری ندارم.

وی همچنین تصریح کرد: اگر هم این سوالات به هیئت رئیسه رسیده‌اند من خبری از آنها ندارم.

خبرنگار مشرق در ادامه پیگیری‌های خود، توضیحات دهقان را به اطلاع مطهری نیز رساند که مطهری در پاسخ خبر جدیدی را بیان کرد.

علی مطهری، در حالی صبح دیروز خبر ارجاع سوالات تنی چند از نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس و حتمی شدن طرح سوال از رئیس جمهور را به رسانه‌ها اعلام کرد که گویا هیئت رئیسه مجلس از کمّ و کیف این قضیه بیخبر است

وی در این رابطه گفت: من سوالات را شخصاً به علی لاریجانی داده‌ام.

نماینده مردم تهران همچنین تأکید کرده است که طرح سوال از رئیس جمهور حتماً در مجلس اجرا می‌شود.

فراوری : عطالله باباپور

بخش سیاست تبیان


منابع: مهر /مشرق