تبیان، دستیار زندگی
سال هوادار اینتر بودم هیچ كس بهتر از كوپر نیست به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، به رغم اینكه این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و كالچو چندان موفق نبوده و گلهای زیادی به ثمر رسانده، اما نامهای بزرگی در میدان و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفت و گو با محمد كالون:

14 سال هوادار اینتر بودم

هیچ كس بهتر از كوپر نیست

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، به رغم اینكه این تیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و كالچو چندان موفق نبوده و گلهای زیادی به ثمر رسانده، اما نامهای بزرگی در میدان و روی نیمكت اینتر در خط حمله وجود دارند، نامهایی كه كمتر به بازیكنانی چون محمد كالون دراین فصل اجازه بازی كردن دادند، البته اندیشه های دفاعی و محتاطانه كوپر را هم باید مزید برعلت دانست.

اماهرگاه " كالون" با پیراهن اینتر به میدان رفته عملكرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. سایت رسمی باشگاه اینتر با این مهاجم سیه چرده مصاحبه كرده است و از او در مورد فصل ناكامی های اینتر و آینده او پرسیده:

- شنبه شب، باز هم موفق شدی یك گل تعیین كننده به ثمر برسانی، تو در بازیهای كمی شركت داشتی اما 5 گل در این فصل به ثمر رساندی كه همگی آنها سرنوشت ساز بودند...

فصل دشواری برایم بود. مشكلات جسمانی فراوانی داشتم. از آن ضربه ای كه به سرم در دیدار مقابل باری برخورد كرد تا مشكل تاندون پایم در دیدار مقابل بارسلونا، خیلی خوشحالم كه بعد از آخرین مصدومیت چندان به میدان نرفتم!

- راز تو چیست؟ هر وقت رییس از تو خواسته كه به میدان بروی آماده بودی!

بازیكنان بزرگی در اینتر هستند به همین دلیل من در طول هفته سخت كار می كنم تا همیشه آماده باشم. در تیمهایی مانند اینتر شما فرصتهای زیادی برای بازی كردن پیدا نمی كنید، برای همین باید همیشه 100 درصد آماده باشید.

- چه نظری درباره این فصل اینتر داری؟

شما چیزهای زیادی این روزها در مطبوعات می خوانید، اما من 14 سال است كه یكی از هواداران اینتر هستم و به جرات به شما می گویم هیچ كس بهتر از كوپر دراینتر كار نكرده است. سال پیش سوم شدیم و امسال دوم، پس باید امیدوار باشیم كه فصل بعد جام در دستان ماست. رییس اكنون دو سال تجربه حضور در ایتالیا را دارد و ما هم كه پیش از این چندان برای تیمهای بزرگی چون اینتر بازی نكرده بودیم اكنون تجربه خوبی به دست آوردیم. همه اینها دست به دست هم خواهند داد تا ما شكار بزرگی برای فصل آینده داشته باشیم.

- تا چه حد حضور در دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا روی بازیهای اینتر در كالچو تاثیر گذار بود؟

فكر می كنم دیدارهای بسیار مهمی بودند. البته ما بهای آن را با انجام بازی های زیاد دادیم. البته بدشانس هم بودیم. بازیكنان زیادی مصدوم شدند كه این كار رییس را بسیار دشوار كرده بود. اما با تمام این مشكلات كادر رهبری اینتر ما را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و نایب قهرمانی ایتالیا رساند.

- چه پیغامی برای هواداران تقریباً نا امید اینتر برای فصل بعد داری؟

هواداران در تمام سال از ما حمایت كردند و سزاوار بیشتر از اینها هستند. من هم یكی از هواداران هستم. اكنون ما توانستیم مكان خوبی را دراروپا و ایتالیا به دست آوریم. باید صبور بود. بعضی اوقات صبر هواداران از تشویق های آنان كارساز تر خواهد بود.