تبیان، دستیار زندگی
معاونت پرورشی اداره آموزش و منطقه امامزاده(استان اصفهان) گفت : در پانزدهمین دوره انتخابات شورایی از انتخابات دانش آموزان استقبالی خوبی داشتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه امامزاده عنوان کرد:

استقبال چشمگیر دانش آموزان از اتنخابات شورای دانش آموزی

استقبال چشمگیر دانش آموزان از اتنخابات شورای دانش آموزی


معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده(استان اصفهان) گفت : در پانزدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی از انتخابات دانش آموزان استقبالی خوبی داشتند.

ابوالفضل سلمان نژاد گفت : پانزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سایر مدارس كشور و با حضور 440 كاندیدای انتخاباتی در مدارس منطقه امامزاده(بادرود) برگزار گردید كه در نهایت به  222 نفر به عنوان عضو اصلی و 72 نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده گفت : در این دوره از انتخابات علاوه بر فعالیت ستادهای برنامه ریزی و اجرا، ستادهای نظارتی و بازرسی نیز فعال بوده است و دانش آموزان استقبال مناسبی در این زمینه داشته اند .

معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده گفت :  در این دوره از انتخابات علاوه بر فعالیت ستادهای برنامه ریزی و اجرا، ستادهای نظارتی و بازرسی نیز فعال بوده است و دانش آموزان استقبال مناسبی در این زمینه داشته اند .

وی در ادامه افزود: بیش از 3000 نفر و حدود 100 درصد از دانش آموزان 3 دوره آموزشی این منطقه در این انتخابات شركت نمودند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان