تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ادامه کار با این تیم را در پایان جام جهانی 2014 شدنی خواند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یوآخیم لو: نگران نیستم


سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ادامه کار با این تیم را در پایان جام جهانی 2014 "شدنی" خواند.

یوآخیم لو

یوآخیم لو در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه بیلد آلمان درباره آینده کاری‌اش در تیم ملی گفت: "هرگز نگفته‌ام سال 2014 به کارم پایان می‌دهم. توان و انگیزه‌ام همانند گذشته بالا است. چند شکست هم تغییری را به بار نمی‌آورد. از سال 2004 در فدراسیون فوتبال آلمان هستم و یکدیگر را بسیار خوب می‌شناسیم." او در این گفت‌وگو از انجام مذاکره در "کمال آرامش" خبر داد.

درست 10 روز پس از تساوی تاریخی چهار بر چهار ژرمن‌ها برابر سوئد از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برزیل انتقادها از مربیان تیم ملی آلمان و لوو افزایش یافته است. او در پاسخ به پرسشی درباره این که آیا سخت‌ترین دورانش را در تیم ملی آلمان تجربه می‌کند، گفت: "فکر می‌کنم. پنج، شش سال به نسبت آرامی بود. با بردهای زیادی که داشتیم، فشارها رفته رفته افزایش یافت. با وجود از دست رفتن برتری چهار بر صفر برابر سوئد قصد ندارم از شیوه تهاجمی‌ دست بردارم." او با این حال به برخی از اشتباه‌هایش در گذشته و همین بازی اقرار کرد.

یوآخیم لو در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه بیلد آلمان درباره آینده کاری‌اش در تیم ملی گفت: "هرگز نگفته‌ام سال 2014 به کارم پایان می‌دهم. توان و انگیزه‌ام همانند گذشته بالا است. چند شکست هم تغییری را به بار نمی‌آورد. از سال 2004 در فدراسیون فوتبال آلمان هستم و یکدیگر را بسیار خوب می‌شناسیم." او در این گفت‌وگو از انجام مذاکره در "کمال آرامش" خبر داد

سرمربی ژرمن‌ها قهرمانی در جام جهانی 2014 را "بدیهی" ندانست و افزود: "این موضوع نگرانم نمی‌کند؛ چرا که می‌بینم تیم توان ارائه چه کاری را دارد و این که فدراسیون فوتبال صددرصد پشت من ایستاده است."

ارتقای کیفیت بازی تیم ملی آلمان در دوران مربیگری لو در این تیم، یکی از دلایل حضور شش ساله لو بر روی نیمکت مربیگری ژرمن هاست اما ناکامی یواخیم لو در کسب عنوان قهرمانی در سه تورنمت اخیر ( جام جهانی 2010 و جام ملتهای اروپا در سال های 2008 و 2012)، نارضایتی بخش قابل توجهی از فوتبالدوستان آلمان را برانگیخته است.

کسانی که به ادامه حضور لو در تیم ملی آلمان اعتراض دارند، معتقدند لو مرد "بازی های سخت" نیست.

بخش ورزشی تبیان

منبع : عصر ایران