تبیان، دستیار زندگی
جشن بزرگ غدیر و فعالیت های ویژه تبیان به مناسبت این عید در سایت تبیان و سطح شهر تهران
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دست ماه در دستان خورشید

(اطلاعیه جشن بزرگ غدیر در تبیان)

روزهای آخر است و مهربانی چون محمد (ص) نگران امتی است که بعد از او ، بیراهه را راه می پندارند. نگرانی مبهمی وجودش را فرا گرفته . هنوز سنگینی مسئولیتی بزرگ را روی شانه های رسالتش احساس می کند.رحمه للعالمین است ، پیامبر مهربانی هاست .همان کسی است که حال دشمنانش را نیز می پرسد ، حال چگونه از میان امتش برود بدون آنکه  دست آنها را به دست توانای یک امام مقتدر سپرده باشد؟ اما جای نگرانی نیست . علی (ع) کنار او است ، چون همیشه ،او حیدر کرار است ، او صبور و مهربان است و همدم همیشگی پیامبر (ص).

اولین ولی زمین

آنروز در حجه الوداع ،خورشید و ماه کنار هم ایستادند تا حجت را بر امتی تمام کنند که پیروان آخرین و کامل ترین دین خداوند هستند. از آنروز تا همین لحظه ،کائنات زمزمه می کنند :

من کنت مولاه فهذا علی مولاه

سایت تبیان نیز به همین منظور فعالیت های ویژه ای در سطح شهر و سایت به شرح ذیل انجام داده است . در روز های بعدی همراه ما با باشید تا از فعالیت های دیگر خود شما را آگاه سازیم :

***  رونمایی از پرتال  جامع غدیر

*** ماشین هایی با حال و هوای غدیر

*** شما بگویید پدران شیعه ، چگونه غدیر را به فرزندتان آموزش دادید؟

*** هدیه به متولدین غدیر با نام "علی" و "امیر علی

***سوال ویژه عید غدیر همراه با جایزه نفیس (3 دستگاه تبلت ایرانی به 3 نفر اول) در تاریخ پنجشنبه  11 آبان ماه رأس ساعت 11 صبح

*** مسابقه نهج مصور

*** مسابقه خطابه غدیر

***جشن مجازی غدیر در شبکه اجتماعی تبیان در گروه "جشن بزرگ غدیر خم با میزبانی سادات تبیانی" همراه با عیدی و بسته‌های فرهنگی تبیان

*** ویژه نامه ویژه عید غدیر در سایت تبیان

*** رونمایی از سایت تبیان به زبان کردی 

*** لذت رشد در آشپزی ؛ رونمایی از مجموعه ای منحصر به فرد در بخش تغذیه و آشپزی تبیان

  به مناسبت عید غدیر از گنجینه ای که نظیرش را تا به حال در فضای مجازی ندیده اید ، رونمایی کردیم  . آموزش آشپزی به روشی کاملا متفاوت ، که آشپزی را حتی برای آنهایی که چیزی از آن نمی دانند آسان می کند .

***********************

 

در پایانه های مسافربری شهری (مترو – ایستگاه اتوبوس های BRT) و همچنین پارک ها و فرهنگسراها بروشوری همراه با مسابقه پیامکی توزیع می شود . شما کاربران تبیانی می توانید با دریافت این بروشور و شرکت در این مسابقه شانس دریافت جایزه ی آن را داشته باشید.