تبیان، دستیار زندگی
كنم مینا لاكانی گفت: برای نخستین بار پس از سال‌ها یك نقش منفی در مجموعه‌ی «‌آخرین گناه» ‌بازی می‌كنم كه شخصیت دو گانه‌اش، از مهمترین ویژگی‌های اوست. این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا افزود: رویا شخصیتی خاكستری است و شرای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مینا لاكانی: پس از سال‌ها نقش منفی بازی می‌كنم

مینا لاكانی: پس از سال‌ها نقش منفی بازی می‌كنم

مینا لاكانی گفت: برای نخستین بار پس از سال‌ها یك نقش منفی در مجموعه‌ی «‌آخرین گناه» ‌بازی می‌كنم كه شخصیت دو گانه‌اش، از مهمترین ویژگی‌های اوست.

این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا افزود: رویا شخصیتی خاكستری است و شرایط او را به سمت بد شدن سوق می‌دهد. با این وجود گاهی اوقات بسیار مثبت و برخی مواقع منفی است. با این وجود حتی در سیاهی هم كورسویی از روشنایی را در او می‌توان یافت.

وی اضافه كرد: در آغاز تصویربرداری این مجموعه مانند كارهای دیگرم، دلواپسی از جهت نمایاندن پیچیدگی‌های نقش داشتم؛ چرا كه «رویا» فراز و فرودهای زیادی داشت. ولی در ادامه این نگرانی كمتر شده است. چرا كه مانند مجموعه‌ی «روزهای اعتراض» با نویسنده‌ها در ارتباط هستیم و برای رسیدن به دیدگاهی مشترك با كارگردان مشورت می‌كنیم.

لاكانی درباره‌ی تاثیر استفاده از تروكاژ‌های رایانه‌ای(جلوه‌های ویژه) در بازی بازیگر گفت:‌هنرپیشه‌ها باید جنس بازی خود را با تروكاژ هماهنگ كند. چرا كه در صورت بی‌توجهی به این تكنیك رایانه‌ای، نقش آفرینی باورپذیری را نمی‌تواند ارایه دهد.

وی در ادامه اظهار كرد:‌ اطلاع بازیگر از فضای تروكاژی كه قرار است در مراحل فنی به سریال اضافه شود، به او در بازی درست یاری می‌دهد.

این بازیگر اضافه كرد: بازیگران «آخرین گناه» كاملا با این فضا آشنا شده‌اند؛ چرا كه فیلمنامه را خوانده‌اند و با تبادل نظرهای صورت گرفته، به اندیشه‌های سهیلی‌زاده - كارگردان این سریال - آگاهی پیدا كرده‌اند.

وی در ادامه درباره‌ی تاثیر بازیگر نقش مقابل گفت: بازیگرانی موفق هستند كه به هنرپیشگان مقابل خود كمك كنند. چون عملكرد درست بازیگران مقابل، موجب بازی بهتر هنرپیشه می‌شود.

لاكانی در پایان گفت: برخی از بازیگران دچار این توهم هستند كه باید تنها خود دیده شوند و سعی می‌كنند به اصطلاح «بازی هنر پیشه‌ی مقابلشان را بخورند».

منبع:ایسنا