تبیان، دستیار زندگی
م ) غرفه تبیان همچون روزهای گذشته در این روز پذیرای جمع کثیری از علاقه مندان به عضویت در سایت تبیان بود. جالب اینکه بسیاری از این دوستان، از قبل عکس و فتوکپی شناسنامه خود را همراه آورده بودند. یکی از افرادی که در غرفه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور آقای دکتر خاموشی در غرفه تبیان ( گزارش روز هفتم نمایشگاه قرآن کریم )


غرفه تبیان همچون روزهای گذشته در این روز پذیرای جمع کثیری از علاقه مندان به عضویت در سایت تبیان بود. جالب اینکه بسیاری از این دوستان، از قبل عکس و فتوکپی شناسنامه خود را همراه آورده بودند.

یکی از افرادی که در غرفه تبیان به عضویت سایت در آمده بود علت ارسال عکس و فتوکپی شناسنامه را جویا شد که مسئولین مربوطه توضیح دادند با ارسال این مدارک می توان تأیید نهایی شد و از کل امکاناتی که در سایت برای اعضاء است استفاده نمود.

در این روزهمچنین تعدادی از دانش آموزان راهنمایی شهید صالحی و دبیرستان دخترانه عترت ‌ به نمایشگاه آمده بودند به بازدید از غرفه تبیان پرداختند و با مدرسه اینترنتی تبیان بیشتر آشنا شدند.


میهمانان :

پس از افطار، حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر خاموشی (ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی) به همراه حجت الاسلام سبحانی (رییس مرکز پژوهش های اسلامی دفتر سازمان تبلیغات قم) به قصد بازدید از غرفه تبیان وارد نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شدند. ایشان در بدو ورود با استقبال تمامی همکاران و متصدیان حاضر در غرفه روبرو شده و آخرین وضعیت غرفه را از آقای بابایی مدیر روابط عمومی موسسه جویا شدند. در ادامه این بازدید نماهنگ های تهیه شده در برنامه مشترک شبهای گفتگو و تبیان که هر شب از شبکه قرآن در حال پخش است به نمایش در آمد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

نکته جالب توجه همزمانی ورود جناب آقای دکتر خاموشی با حضور حسین فرکی ( مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی ) در غرفه تبیان بود . فرکی در این برخورد ضمن تشکر از مسئولان و مدیران تبیان دقایقی را با ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به بحث و گفتگوی صمیمانه در باره فوتبال کشور پرداخت.


معرفی محصولات تبیان :

در این بخش قرار بر این است که هرروز به معرفی یکی از محصولات جدید موسسه تبیان بپردازیم. که امروز به معرفی 2 محصول تبیان می پردازیم.

نرم افزار نگین هستی 1 با محیطی جالب و جذاب به بیان مفاهیم قرآن کریم و اطلاعات علمی و عمومی کودکان می پردازد. همچنین این نرم افزار به روشی ساده شرح موضوعی آیات قرآن کریم برای کودکان را توضیح می دهد.

محصول دیگر موسسه تبیان انیمیشن ممحمد ( ص) خاتم پیامبران است که داستان زندگی پیامبر را به صورت انیمیشن به تصویر می کشد. این انیمیشن توسط موسسه تبیان به فارسی دوبله شده است.


دیگر بخشهای نمایشگاه قرآن کریم :

در این بخش نیز هرروز به معرفی یکی از قسمت های نمایشگاه قرآن کریم می پردازیم.

امسال غرفه صدا و سیما یکی از کامل ترین غرفه های خود در زمان برگزاری نمایشگاه های قرآن را دارد.

هنگامی که وارد غرفه صدا و سیما می شوید ابتدا با ماکت هایی از شخصیت های سریال های تلویزیونی و سینمایی مواجه می شوید که به شکلی جالب ساخته شده اند. معرفی 4 فیلم ساخته شده توسط صداو سیما به نامهای حضرت یوسف ، مختارنامه ، شیخ بهایی و مردان آنجلس در این غرفه جالب توجه است.

از دیگر نکات جالب توجه دیگر معرفی پایگاه اطلاع رسانی لبیک به آدرس اینترنتی WWW.LABBAIK.IR است که این پایگاه در راستای رسالت عظیم فرهنگ سازی تلاش کرده است تا با ایجاد فضایی معنوی ، دلهای عاشق و مشتاق وصال رب العالمین و امنای وحی الهی و خالصان درگاهش را که فیض حضور حریم کعبه و آل الله محروم هستند با شعور معنوی و شوق زیارت جلا دهد.

این سایت شامل بخشهای : حج در کلام ، تولیدات ، معرفی کتاب ، قرآن و ادعیه ، تشرف یافتگان و .... است.

دوربین خبرساز و پخش تیزر از دیگر فعالیتهای غرفه در این شب بود.

روابط عمومی موسسه تبیان