تبیان، دستیار زندگی
رد! تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سومین پیروزی پیاپی خود مقابل پیکان به رده دوم رقابتهای لیگ برتر صعود کرد . ازهفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر دیشب تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با دوگل احسان خرسندی و نیکبخت واحدی که در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس پیکان را هم له کرد!


تیم فوتبال پرسپولیس با کسب سومین پیروزی پیاپی خود مقابل پیکان به رده دوم رقابتهای لیگ برتر صعود کرد .

ازهفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر دیشب تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با دوگل احسان خرسندی و نیکبخت واحدی که درنیمه اول به ثمر رسید تیم پیکان را شکست دهد و با این پیروزی پس از تیم سایپا به رده دوم جدول لیگ برترصعود کند .

تیم پرسپولیس پس از برتری مطلق نیمه اول ، در نیمه دوم با اندیشه حفظ نتیجه گام به میدان گذاشت و همین امربازی را از جذابیت و هیجان لازم دورکرد .

در این نیمه بازی خوب خط میانی پیکان و بی انگیزگی یاران پرسپولیس تاحدودی بازی را به تعادل کشاند ولی دروازه ها کمتر با خطر جدی روبرو شد .

دقیقه 67 شوت سنگین معدنچی از پشت محوطه جریمه را کوروش مرادی دروازه بان پیکان به سختی به کرنر فرستاد .

پیکان که درضد حملات پرتعداد نشان می داد در دقیقه 80 توسط بیاتی نیا به گل رسید اما داوراین گل را آفساید اعلام کرد . طهماسبی نیز دقایقی بعد روی یک ضربه کاشته دروازه فرشید کریمی را تهدید کرد که توپ با فاصله ناچیزی ازکنار دروازه به بیرون رفت .

بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی در نیمه دوم در دقیقه 90 روی ارسال بادامکی خلق شد اما معدنچی در آستانه دروازه با سر توپ را بالای دروازه فرستاد تا همان دو گل نیمه اول پرسپولیس را به سومین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر برساند و موقعیت این تیم را درجمع تیم های بالای جدول تثبیت کند .

در نیمه دوم این دیداربادامکی ، اسدی و مامانی از پرسپولیس و مهرداد فولادی از پیکان از داور کارت زرد دریافت کردند .


دنیزلی : باقری باید در حضور بازیکنان عذرخواهی کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کریم باقری بازیکن و کاپیتان ماست اما برای بازگشت به تیم باید به خاطر اشتباهش در حضور بازیکنان عذرخواهی کند.

مصطفی دنیزلی که پس از پیروزی تیمش برابر پیکان با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب گفت: انجام بازی برابر پیکان سه روز پس از انجام یک بازی دشوار برابر استقلال اهواز چندان آسان نیست آن هم در شرایطی که معلوم نیست چند بازیکن خود را در اختیار خواهید داشت! در بازی برابر پیکان چند بازیکن اصلی مان غایب بودند. با این حال بازی را در حالی با پیروزی پشت سر گذاشتیم که مدافع نداشتیم .

وی درادامه تاکید کرد : از کسب نتیجه دو بر صفر برابر پیکان خوشحالم اما برای ما مهم است که در بازیهای آتی بتوانیم گل سوم را نیز وارد دروازه حریفان کنیم ، چون در این حالت آسان تر به بازی ادامه خواهیم داد.

دنیزلی با قبول این که تیمش در نیمه دوم شکل تدافعی به خود گرفت ، اذعان داشت: با همین شرایط در چهل و پنج دقیقه دوم چند موقعیت گل نصیب مان شد اما استفاده ای نبردیم . البته بعضی بازیکنان ما بیش از اندازه با توپ بازی می کنند که در تمرینات به آنها تذکر خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از نتیجه حاصله در دیدار برابر پیکان خاطر نشان ساخت: همیشه کسب پیروزی در مقابل دیدگان هواداران زیبا ست .