تبیان، دستیار زندگی
شد تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز تهران را به مقصد دوبی ترک کرد تا از آنجا برای حضور در تورنمنت اردن راهی امان شود. علاوه بر علی کریمی ، آندرانیک تیموریان هافبک تیم بولتون هم تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها همرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی فوتبال عازم امان شد


تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز تهران را به مقصد دوبی ترک کرد تا از آنجا برای حضور در تورنمنت اردن راهی امان شود.

علاوه بر علی کریمی ، آندرانیک تیموریان هافبک تیم بولتون هم تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها همراهی می کند.

تیم ملی در این تورنمنت که از دوازدهم تا چهاردهم مهرماه با حضور تیم‌های ملی ایران، عراق و اردن در امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد، شرکت می کند.

هرچند که‌ فدراسیون فوتبال در سایت خود مدعی است نام این تورنمنت صلح و دوستی است ، اما این‌ دیدارها با عنوان‌ تورنمنت‌LG برگزار مى‌شود و البته هیچ‌ شباهتى‌ به‌ یک‌ تورنمنت‌ فوتبال‌ ندارد و حتى‌ اگر اینچنین‌ باشد بى‌شک‌ عجیب‌ترین‌ تورنمنتى‌ خواهد بود که‌ تیم‌ملى‌ ایران‌ در آن‌ شرکت‌ نموده‌ است. چرا که‌ رقابت‌هاى‌ اردن‌ برخلاف‌ تمام‌ تورنمنت‌هاى‌ دنیا نه‌ به‌ صورت‌ چهارجانبه‌ و ضربدرى‌ برگزار مى‌شود و نه‌ به‌ صورت‌ سه‌جانبه‌ و دوره‌ای، بلکه‌ تنها دو دیدار دوستانه‌ مى‌باشد که‌ تیم‌ملى‌ ایران‌ مقابل‌ تیم‌هاى‌ عراق‌ و اردن‌ برگزار مى‌کند و باتوجه‌ به‌ اینکه‌ تیم‌هاى‌ اردن‌ و عراق‌ با یکدیگر دیدار نمى‌کنند، در انتها هیچ‌ مقامى‌ را نمى‌توان‌ براى‌ شرکت‌کنندگان‌ متصور بود.

به‌ این‌ ترتیب‌ این‌ رقابت‌ها تنها دو دیدار دوستانه‌ تیم‌ملى‌ ایران‌ تحت‌ حمایت‌ مالى‌ شرکت LG خواهد بود و نه‌ یک‌ تورنمنت‌ فوتبال.

اولین دیدار تیم ملی روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران مقابل تیم عراق است . دومین و آخرین دیدار تیم ملی هم ساعت 22 و 30 دقیقه روز جمعه چهاردهم مهر ماه با تیم ملی اردن خواهد بود.