تبیان، دستیار زندگی
دعوای جنجالی محمد رویانیان و علی دایی که حتی بازی پرسپولیس و راه‌آهن را هم تحت تاثیر قرار داد، پشت پرده عجیبی داشت. ماجرایی که ثابت می‌کند یک فرد غیرفوتبالی که البته پست مهمی در باشگاه پرسپولیس دارد، نقش اول این جنجال بوده است. سعید شیرینی، سرپرست پرسپولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشت پرده عجیب دعوای رویانیان با دایی


دعوای جنجالی محمد رویانیان و علی دایی که حتی بازی پرسپولیس و راه‌آهن را هم تحت تاثیر قرار داد، پشت پرده عجیبی داشت. ماجرایی که ثابت می‌کند یک فرد غیرفوتبالی که البته پست مهمی در باشگاه پرسپولیس دارد، نقش اول این جنجال بوده است. سعید شیرینی، سرپرست پرسپولیس، فردی که از اولین روز حضورش در این تیم تمام پیشکسوتان باشگاه علیه او موضع داشتند، سرنخ اصلی شروع این جنجال است.

رویانیان و دایی

* حمله بی ربط به دایی

یک روز مانده به بازی پرسپولیس- راه آهن جلسه هماهنگی تیم ها که با حضور نماینده فدراسیون و سرپرست‌های دو تیم برگزار شد. معمولا در این جلسه روی جزئیات بازی بحث و توافق می‌شود اما در این جلسه سعید شیرینی کاملا ناگهانی و بی ربط به نماینده فدراسیون گفت: «آقا خواهشا جلوی مربیانی که کنار زمین جیغ و داد می‌کنن و با این کار داور را در هر بازی تحت تاثیر قرار می‌دهند باشید.» او این حرف‌ها را در نماینده باشگاه راه‌آهن می‌زند و البته اسمی از علی دایی نمی‌برد اما مشخص است که روی صحبتش با اوست.

* دست‌خط جناب سرپرست در نامه محرمانه

شیرینی البته بی خیال ماجرا نمی‌شود و صبح روز بازی از باشگاه نامه‌ای محرمانه را برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنند. نامه‌ای که بعضی از افراد باشگاه تایید کرده‌اند دست‌خط او بوده و در آن حرف‌هایش به نماینده فدراسیون تکرار شده است. این نامه پس از تایپ برای فدراسیون ارسال می‌شود. مصاحبه تند محمد رویانیان علیه علی دایی هم در همان ساعت انجام شده تا بار دیگر ثابت شود مدیرعامل پرسپولیس بیش از حد تحت تاثیر مشاورانش قرار دارد، یک بار دیگر ثابت شود.

آقا خواهشا جلوی مربیانی که کنار زمین جیغ و داد می‌کنن و با این کار داور را در هر بازی تحت تاثیر قرار می‌دهند باشید.» او این حرف‌ها را در نماینده باشگاه راه‌آهن می‌زند و البته اسمی از علی دایی نمی‌برد اما مشخص است که روی صحبتش با اوست

* ژست پیروزمندانه بعد از بازی

بعد از پایان پرسپولیس- راه آهن، در حالی که خبرنگاران در حال ورود به سالن کنفرانس بودند، شیرینی به چند خبرنگاری که اطرافش بودند، فاتحانه گفت: «دیدید چطور کنترلش کردیم؟» او تا چند دقیقه قبل از مصاحبه طوفانی دایی در کنفرانس مطبوعاتی علیه رویانیان، فکر می‌کرد ماجرا با پیروزی قاطع او تمام شده است!

بخش ورزشی تبیان

منبع : جام نیوز