تبیان، دستیار زندگی
بودن و نبودن چهره ها در فیس بوک خود مسئله ای است، در اینجا به برخی از چهره هایی اشاره می کنیم که بودنشان در فیس بوک تکذیب شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهره‌هایی که هستند ولی نیستند!


بودن و نبودن چهره ها در فیس بوک خود مسئله ای است، در اینجا به برخی از چهره هایی اشاره می کنیم که بودنشان در فیس بوک تکذیب شده است.

چهره های که فیس بوکی بودنشان را تکذیب کردند

ولایتی

دکتر ولایتی

اخیرا صفحه‌ای به نام مشاور مقام معظم رهبری در فیس بوک باز شده که هیچ ارتباطی با وی ندارد.

در همین رابطه یکی از نزدیکان دکتر علی اکبر ولایتی گفت: در اختیار داشتن این صفحه توسط دکتر ولایتی صحت ندارد و انتساب آن به ایشان تکذیب می‌شود.

وی همچنین از مخالفت آقای ولایتی با این اقدام خبر داد.

سید حسن خمینی

صفحه منتسب به حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در فیس بوک تکذیب شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام راحل هیچ‌گونه صفحه‌ای در فیس بوک ندارد. همچنین هیچ‌گونه صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی توسط ایشان راه‌اندازی نشده است.

مرتضی آقا تهرانی

آقا تهرانی در پایان در پاسخ به پرسشی در مورد فیس‌بوک و این‌که آیا شما عضو فیس‌بوک هستید گفت: من عضو فیس‌بوک نیستم، اما معتقدم این مسئله نیز باید بومی شود و به گونه‌ای نباشد که همه چیزما دست دیگران قرار گیرد.

در همین رابطه یکی از نزدیکان دکتر علی اکبر ولایتی گفت: در اختیار داشتن این صفحه توسط دکتر ولایتی صحت ندارد و انتساب آن به ایشان تکذیب می‌شود

 خسرو حیدری

یکی از بازیکنانی که از نامش سو استفاده شده و به شدت هم شاکی به نظر می رسد ، خسرو حیدری است . او تاکید می کند که اصلا عضو فیسبوک نیست : « من اصلا با فیسبوک آشنایی ندارم اما مثل اینکه یک نفر که از برخی مشخصات فامیلی و خانوادگی من مطلع است از نام من در حال سو استفاده است . من البته به دادگاه رفتم و شکایت کردم و به زودی از لحاظ قانونی با این فرد برخورد می شود . از هوادران هم می خواهم که از این موضوع با خبر باشند و اگر با این مورد برخورد کردند احتیاط کنند تا فریب این افراد را نخورند ! »

حاج صفی

حاج‌صفی این موضوع را تکذیب می‌کند. او می‌گوید: «من به هیچ عنوان عضو فیس‌بوک نیستم و نمی‌دانم چه کسانی برای من پروفایل ساخته‌اند.

حمید سوریان

سوریان

قهرمان المپیک درباره حضور نام‌هایی شبیه او در “فیس بوک”‌ هم پاسخ داد و افزود: من در “فیس بوک”‌ نیستم. اما چیزی نزدیک به 10یا 11نفر هستند که با نام من حضور دارند. اما من نیستم. حتی با هم در ارتباط هستند. باز هم تاکید می کنم که من نیستم.

سوریان گفت که این موضوع را پیگیری کرده و قرار است این صفحات به زودی بسته شوند.

تهمینه میلانی

من اصلا هیچ گاه عضو فیسبوک نبوده و نیستم که بخواهم از طریق آن مطلبی را منتشر کنم ضمن اینکه مگر آزار دارم به شخص یا اشخاصی توهین کنم. واثعا باعث حیرت است که گروهی در خلوت خود نشسته و با ساختن صفحه فیسبوک به نام من از این وسیله برای زیر سوال بردن شخصیت من استفاده می کنند.

پرستویی

آقای پرستویی با صراحت فعالیت درفیس بوک را تکذیب کرده بود. ماجرا از این قرار بود که تعدادی از دوستان آقای پرستویی، صفحه ای با نام او در فیس بوک دیده بودند و گمان می کردند او هم در فیس بوک فعالیت دارد و حتی اورا به عنوان دوست خود اضافه کرده بودند. ولی وقتی شخصا به سراغ پرستویی رفته بودند او اصل حضور در فیس بوک را تکذیب کرده و با انتقاد از این برخورد غیر اخلاقی گفته بود که خوشبختانه و یا متاسفانه در فیس بوک فعالیتی ندارد.

قهرمان المپیک درباره حضور نام‌هایی شبیه او در “فیس بوک”‌‌ هم پاسخ داد و افزود: من در “فیس بوک”‌‌ نیستم. اما چیزی نزدیک به 10یا 11نفر هستند که با نام من حضور دارند. اما من نیستم. حتی با هم در ارتباط هستند. باز هم تاکید می کنم که من نیستم

الهام حمیدی

الهام حمیدی در بخش از مصاحبه خود،حضور در فیس بوک را تکذیب کرده و حتی از احتمال شکایت در دادگاه جرایم اینترنتی خبرداده است

... و هنرمندان و چهره ها در چنین وضعیتی کم نیستند.

فرآوری : عطاالله باباپور

بخش ارتباطات تبیان


منابع: