تبیان، دستیار زندگی
فرهاد مجیدی: پیشنهاد جدی آژاكس را رد كردم فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی تیم الوصل امارات برای چهارمین سال متوالی در این تیم بازی می كند. به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) مجیدی علیرغم پیشنهاداتی كه از سوی چند باشگاه عربی و همچ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجیدی برای چهارمین فصل در الوصل

فرهاد مجیدی: پیشنهاد جدی آژاكس را رد كردم

فرهاد مجیدی مهاجم ایرانی تیم الوصل امارات برای چهارمین سال متوالی در این تیم بازی می كند.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) مجیدی علیرغم پیشنهاداتی كه از سوی چند باشگاه عربی و همچنین باشگاه آژاكس داشته است، ماندن در تیم الوصل را ترجیح می دهد.

مجیدی با امضا قرارداد جدیدی تا پایان فصل آتی دراختیار تیم الوصل خواهد بود.

مهاجم گل زن تیم الوصل در گفت و گو با یك روزنامه اماراتی پیرامون تمدید قراردادش گفت: من ماندن در الوصل را به هر تیم دیگری ترجیح دادم و تمامی پیشنهادات دیگر را رد كردم.

چند باشگاه قطری،عربستانی به علاوه تیمهای بزرگی همچون بارسلونا، اسپانیول و دیپورتیولاكرونیا خواهان جذب من بودند كه پیشنهاداتشان را نپذیرفتم. باشگاه آژاكس هلند نیز رسماً جهت حضور من در این تیم وارد عمل شده بود اما پیشنهاد آنها را نیز رد كردم تا در الوصل بمانم.

وی در ادامه گفت: برای پذیرفتن پیشنهاد آژاكس تردید داشتم اما این تردید به یقین تبدیل شد. می خواهم حداقل یك فصل دیگر در اینجا بمانم. مجیدی دلیل ماندن خود در تیم الوصل را علاقه زیاد به این تیم دانست و اظهار داشت: سه سال است كه در اینجا بازی می كنم و به جز محبت و دوستی چیزی از مسوولان باشگاه ندیده ام. من در الوصل خیلی راحت هستم.

مهاجم ایرانی حاضر در لیگ امارات در ادامه پیرامون دیدار حساس روز چهارشنبه تیمش در برابر الوحده و در محله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای امارات گفت: تیم ما دراین چند روز تمرینات منظمی داشته است، ما در دو بازی دوستانه در برابر شارجه و دوبی به میدان رفتیم كه كادر فنی از عملكرد بازیكنان راضی بود. الوحده تیم خوبی است. آنها با توجه به ناكامی در لیگ و سوپر جام با انگیزه زیادی به میدان می آیند، اما هدف ما فتح جام حذفی وصعود به جام قهرمانی آسیا خواهد بود.