تبیان، دستیار زندگی
نشست خبری (رنگین کمان لحظه ها) روز گذشته تحت عنوان نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی با حضور موسویان معاونت اجتماعی استانداری خراسان رضوی؛ سید علی اکبر هاشمی جواهری مدیر اداره کل ورزش و جوانان؛ معماریانی دبیر دفتر مطالعات استانداری خراسان رضوی و محمدولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری نشست خبری رنگین کمان لحظه ها در استانداری خراسان رضوی

نمایشگاه رنگین کمان لحظه ها

نشست خبری (رنگین کمان لحظه ها) روز گذشته تحت عنوان نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی با حضور موسویان معاونت اجتماعی استانداری خراسان رضوی؛ سید علی اکبر هاشمی جواهری مدیر اداره کل ورزش و جوانان؛ معماریانی دبیر دفتر مطالعات استانداری خراسان رضوی و محمدولی طاهری بنکدار مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی در محل سالن جلسات استانداری خراسان رضوی برگزار گردید.

موسویان افزود: این نمایشگاه در قالب 355 غرفه در وسعت چهار هزار و 200 متر مربع با برنامه های تفریحی و سرگرمی و جذاب در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا می شود.

وی گفت: این نمایشگاه مفهومی و کاربردی در حوزه های مختلف که با همکاری ستاد اوقات فراغت و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود، منحصر به فردترین نمایشگاه اوقات فراغت کشور است که 26 دستگاه اجرایی در آن نقش و حضور دارند.

وی اظهارداشت: این نمایشگاه بیانگر آن است که عرصه اوقات فراغت فقط مربوط به یک دستگاه نیست و همه دستگاه ها و آحاد جامعه باید در این زمینه فعال شوند ضمن آنکه فقط خاص و محدود به تابستان نمی شود و این اوقات و فرصت ها در تمام طول سال وجود دارد که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

هاشمی جواهری گفت: دراین نمایشگاه بیش از 30 هیات ورزشی و 28 تشکل و سازمان مردم نهاد در عرصه تشکل های اجتماعی شرکت دارند.

معماریانی اضافه نمود؛ برگزاری کارگاه های آموزشی و گروهی در حوزه های کودک و نوجوان در غرفه های مختلف، نمایش های مختلف، آموزش قصه خوانی و بازیهای مختلف و ورزشی ازجمله برنامه های این نمایشگاه است.

طاهری بنکدار در بخشی از سخنانش از رسانه های گروهی درخواست نمود که در اطلاع رسانی این نمایشگاه که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی محسوب میگردد از هیچ کوششی دریغ نکرده و در زمان قبل از نمایشگاه و نیز هنگام برگزاری این نمایشگاه عظیم رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند.

قابل ذکر است که این نمایشگاه از تاریخ یکم الی پنجم آبان از ساعت 9 الی 22.30 دایر میباشد و غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در سالن فردوسی به علاقمندان ارائه خدمت خواهد نمود.

گزارش: محمدولی طاهری بنکدار

تنظیم: هومن بهلولی