تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با اشاره به مصوبه ارتقای عنوان روابط عمومی‌ها به مراکز اطلاع‌رسانی سازمان‌های هیئت وزیران گفت: جایگاه روابط عمومی‌ها ارتقا می‌یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس:

جایگاه روابط عمومی‌ها ارتقا می‌یابد

کامبیز رضایی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با اشاره به مصوبه ارتقای عنوان روابط عمومی‌ها به مراکز اطلاع‌رسانی سازمان‌های هیئت وزیران گفت: جایگاه روابط عمومی‌ها ارتقا می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی، کامبیز رضایی در گردهمایی مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها و ادارات این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی لزوم برگزاری همایش‌ها و آموزش‌های لازم برای آنها ضروری است.

وی دانش‌افزایی را لازمه امور روابط عمومی‌ها دانست و افزود: تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام، تبلیغ گسترده فعالیت‌های ارگان متبوع و کمک به ارتقای اهداف توسعه ملی در راستای افزایش روابط بین ادارات و مخاطبان می‌‌تواند در پیشرفت جایگاه روابط عمومی‌ها در مجموعه‌های اداری موثر باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه روابط عمومی قلب تپنده هر سازمان و مجموعه است، اظهار کرد: وجود یک روابط عمومی مناسب و کاردان می‌تواند بسیاری از چالش‌های موجود در یک مجموعه اداری را رفع کند.

وی با اشاره به ارتقای روابط عمومی‌های ادارات به عنوان مرکز اطلاع‌رسانی و تصویب آن توسط هیئت وزیران گفت: این امر به جایگاه روابط عمومی‌ها از لحاظ اداری و شغلی کمک شایانی می‌کند.

به گفته رضایی، روابط عمومی مجموعه‌ای با فعالیت خطیر و شبانه‌روزی بوده که همیشه و هر زمان برای تحقق اهداف و خدمات دولت و مراکز مربوطه به فعالیت می‌پردازد.

وی از روابط عمومی‌ها به عنوان همسایه دیوار به دیوار رسانه‌ها یاد کرد و گفت: ارتباط و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها نقش بسزایی در تسریع اخبار به مخاطبان داشته و رسانه‌ها نیز بازوان پرتوان این بخش از هر مجموعه اداری هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس شایعه‌زدایی و برطرف کردن ابهامات را از اهداف دیگر روابط عمومی‌ها در هر مجموعه اداری دانست و خاطرنشان کرد: دعوت به حفظ آرامش و پرهیز از هر گونه شتاب‌زدگی و حاشیه‌سازی، تعامل مطلوب با خبرنگاران و توجه به بازخورد خبرها از جمله اهداف و وظایف روابط عمومی‌ها به شمار می‌آید.

تنظیم: هومن بهلولی