تبیان، دستیار زندگی
بخش مقالات سایت تخصصی بازی های رایانه ای تبیان گیم راه اندازی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش مقالات «تبیان گیم» راه اندازی شد

تبیان گیم

بخش مقالات سایت تخصصی بازی های رایانه ای تبیان گیم راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، با ورود به سایت تبیان گیم و رفتن به منوی رسانه می توانید وارد زیر منوی مقاله شوید. در این قسمت می توانید دسته ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و مقاله های مربوط به آن را ببینید.

بخش مقالات سایت تخصصی بازی های رایانه ای تبیان گیم راه اندازی شد. با ورود به سایت تبیان گیم و رفتن به منوی رسانه می توانید وارد زیر منوی مقاله شوید. در این قسمت می توانید دسته ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و مقاله های مربوط به آن را ببینید.

تبیان گیم

این مقالات شامل مبانی بازی سازی، نحوه ی ساخت یک بازی، هوش مصنوعی به کار رفته در بازی ها، موتور های بازی سازی و غیره می باشد که امید است بتواند به مرجع مناسبی برای فعالان و علاقه مندان بازی سازی تبدیل شود و با در اختیار گذاشتن مطالب مفید و کارآمد به پیشرفت روز افزون آن ها کمک کند.

کلیه ی کسانی که مایلند مقاله هایشان در سایت قرار داده شود می توانند مقالات خود را به آدرس article@tebyangame.com ارسال کنند تا پس از بررسی های لازم در سایت نمایش داده شود.

نکات قابل توجه برای این امر شامل مشخص بودن نام نویسنده ویا مترجم، منبع مطالب، صحت علمی آن و ذکر تاریخ نگارش و یا گرد آوری اش می باشد.

در ضمن لازم نیست که فرستنده مقاله حتما خود نویسنده ی آن باشد بلکه شما می توانید مقالاتی را که انتشار آن با ذکر منبع بلامانع است را نیز برای ما ارسال کنید.

تنظیم: هومن بهلولی