تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: زمان رکوردشکنی ما فرارسیده و باید فردا مقابل ایران در تهران پیروز شویم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی کره جنوبی:زمان طلسم شکنی فرا رسیده


سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: زمان رکوردشکنی ما فرارسیده و باید فردا مقابل ایران در تهران پیروز شویم.

چوی کانگ هی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با ایران گفت: می دانم که بازی خیلی مهمی را پیش رو داریم و به همین خاطر زودتر به ایران آمده‌ایم تا آماده شویم. به شرایط ایران عادت کردیم. روحیه خوبی داریم و فردا خوب بازی می‌کنیم تا ببریم.

سرمربی کره جنوبی

وی درباره اینکه آمادگی تیمش در چه سطحی است، افزود: ایران در زمین خودش بازی می‌کند و از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، ما و تیم‌های دیگر قبلا در تهران مشکل داشتیم ولی برای این بازی خودمان را آماده کرده‌ایم.20 دقیقه اول خیلی مهم و نقش تعیین کننده در برد و باخت ما دارد.

کانگ هی در مورد اینکه چه شناختی از ایران دارد و تاثیرگذارترین بازیکن را چه کسی می‌داند، تاکید کرد: مهم نیست کدام بازیکن برای ما شناخت شده است، مهم این است که به عنوان یک تیم خود را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم.

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی در پاسخ به این سوال که تساوی هم برای شما رضایت‌بخش است،‌ خاطر نشان است: نمی‌خواهیم مساوی کنیم بازی در ایران سخت هست اما ما برای پیروزی آمده‌ایم و به دنبال مساوی نیستیم.

کانگ هی به این پرسش که" با توجه به اینکه تاکنون در ایران این تیم را نبرده‌اید، استرسی دارید؟" چنین پاسخ داد: تاریخچه بازی با ایران برای ما مهم است ولی باید این رکورد را بشکنیم. ما خیلی تمرین کرده و تیم خوبی داریم. زمان آن رسیده که در ایران پیروز شویم. ولی می دانیم در تهران که ارتفاع از سطح دریا بالاست، بازی کردن سخت است. تمرین خوبی کرده‌ایم و آمادگی مناسبی داریم تا به عدم پیروزی خاتمه دهیم.

کانگ هی به این پرسش که" با توجه به اینکه تاکنون در ایران این تیم را نبرده‌اید، استرسی دارید؟" چنین پاسخ داد: تاریخچه بازی با ایران برای ما مهم است ولی باید این رکورد را بشکنیم. ما خیلی تمرین کرده و تیم خوبی داریم. زمان آن رسیده که در ایران پیروز شویم. ولی می دانیم در تهران که ارتفاع از سطح دریا بالاست، بازی کردن سخت است. تمرین خوبی کرده‌ایم و آمادگی مناسبی داریم تا به عدم پیروزی خاتمه دهیم

وی در مورد احتمال حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: می‌دانم که 100 هزار تماشاگر  به ورزشگاه می‌آیند ولی بازیکنان ما باتجربه هستند. همانطور که گفتم ابتدای بازی برای ما مهم است و اینکه آن زمان چه توانایی‌ای از خود نشان دهیم.

ایران و کره

کانگ هی در شایعاتی مبنی بر اینکه قطری‌ها برای میزبانی بهتر در جام جهانی 2014 پاداش‌هایی را برای بازیکنان کره در نظر گرفته‌اند و AFC را تحت فشار گذاشته‌اند که کره‌جنوبی پیروز میدان باشد، خاطرنشان ساخت: در مورد قطری‌ها، فقط خدا همه چیز را می‌داند. 5 بازی پیش رو داریم و توانایی تیم‌های گروه ما، چندان با هم فرق نمی‌کند. فقط می‌توانم بگویم قطری‌ها  باید خودشان برای برد تلاش کنند.

این مربی کره‌ای در پاسخ به این سوال که از لحاظ روحی برای بازی چه کارهایی انجام داده است، تاکید کرد:  ما سابقه بازی در ایران داریم و نتوانستیم ببریم و می‌خواهیم این بدشانسی را به پایان برسانیم من فقط کاری که توانستم انجام دهم این بود که به آنها روحیه بدهم تا فردا به رکورد عدم برد خاتمه بخشیده و پیروز شویم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب مسابقات انتخابی جام‌جهانی 2014 برزیل، ساعت 20 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : فارس