تبیان، دستیار زندگی
بخش تاریخ و سیره معصومین موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد علیه‌السلام، اقدام به تهیه ویژه نامه ای با نام «در سوگ ابن الرضا (ع)» کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در سوگ ابن الرضا (ع) در تبیان

ویژه نامه در سوگ ابن الرضا (ع)

بخش تاریخ و سیره معصومین موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جواد علیه‌السلام، اقدام به تهیه ویژه نامه ای با نام «در سوگ ابن الرضا (ع)» کرده است.

به گزارش روابط عمومی، یكى از القاب آن حضرت «تقى‏» است و این به خاطره ‏جلوه و ظهور خاصى است كه تقواى الهى آن امام همام در اجتماع ‏آن روز نموده و جهانى از پاكى و عفاف و تقوا را فرا راه‏ دیدگان قرار داده بود والا تمامى معصومین برخوردار از صفت‏ تقوا و عصمت الهى هستند چنانكه همه «صادق‏» راستگو و «كاظم‏» فرو برنده خشم و «زین العابدین‏» زیباترین روح ‏پرستنده‏» هستند.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است:«این نوگل باغ ولایت و عصمت گرچه کوتاه عمر بود ولی رنگ و بویش مشام جانها را بهره مند ساخت. آثار فکری و روایاتی که از آن حضرت نقل شده ومسائلی را که آن امام پاسخ گفته و کلماتی که از آن حضرت بر جای مانده، تا ابد زینت بخش صفحات تاریخ اسلام است».

در این ویژه نامه سرفصل های مختلفی همچون: موبایل اسلامی، قفسه، مقالات، بغض قلم و ویژه نامه های پیشین قرار دارد که حاوی مطالب مختلفی در خصوص نهم اختر تابناک آسمان ولایت و امامت می باشد.

پیامک های تسلیت، نواآهنگ ها، کلیپ ها، کتابخانه تخصصی امام جواد (ع) و  بانک جامع مقالات امام جواد (ع)، از دیگر بخش های این ویژه نامه می باشند.

گفتنی است، ویژه نامه «در سوگ ابن الرضا (ع)» به همت بخش تاریخ و سیره معصومین و به کوشش ابوالفضل صالح صدر طراحی و در دسترس علاقمندان می باشد.

تنظیم: هومن بهلولی