تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه می‌خواهیم به قله برسیم، کره را یکی از تیم‌هایی دانست که در مسیر تیم ملی برای صعود به قله قرار دارند و گفت: تمام مسئولان کشور عزم‌شان را برای موفقیت تیم ملی جزم کرده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش:می‌خواهیم به قله برسیم


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه "می‌خواهیم به قله برسیم"، کره را یکی از تیم‌هایی دانست که در مسیر تیم ملی برای صعود به قله قرار دارند و گفت: تمام مسئولان کشور عزم‌شان را برای موفقیت تیم ملی جزم کرده‌اند. 


کی روش -تمرین تیم ملی

کارلوس کی‌روش در خصوص حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس در تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: از همه مسئولانی که به تمرین تیم ملی آمده‌اند، تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد تمام مسئولان کشور عزم‌شان را برای موفقیت تیم ملی جزم کرده‌اند.

وی در مورد بازی با کره‌جنوبی اظهار داشت: بازی‌های مقدماتی جام جهانی سخت و طولانی است، این مسابقات مانند کوهی است که ما می‌خواهیم به قله آن برسیم. کره هم یکی از تیم‌هایی است که در مسیر ما برای صعود به قله قرار دارد و ما را یک قدم به هدف‌مان نزدیک می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با رد کردن صحبت‌های روز گذشته خود مبنی بر اینکه ضمانت می‌کند تیم ملی کره‌جنوبی را شکست دهد، خاطرنشان کرد: باید بگویم فقط افراد سطحی‌نگر هستند که در فوتبال گارانتی می‌دهند. من نمی‌خواهم وارد این مقوله شوم اما تنها ضمانت و گارانتی که می‌دهم این است که تمام بازیکنان و کادرفنی متحد و همدل و با اشتیاق بالا برای شکست کره‌جنوبی به میدان بروند.

وی در مورد بازی با کره‌جنوبی اظهار داشت: بازی‌های مقدماتی جام جهانی سخت و طولانی است، این مسابقات مانند کوهی است که ما می‌خواهیم به قله آن برسیم. کره هم یکی از تیم‌هایی است که در مسیر ما برای صعود به قله قرار دارد و ما را یک قدم به هدف‌مان نزدیک می‌کند

وی در خصوص اظهار نظر علی کفاشیان که گفته "کی‌ ‍ روش در این مدت لاغرتر شده است" با خنده خاطرنشان کرد: فوتبال زندگی است و ما با جدیت دنبال هدف‌مان هستیم. در زمین فوتبال هم محوطه‌ای است که مخصوص افراد شجاع است.

کی‌روش در مورد حضور مایلی‌کهن در تمرین تیم ملی تصریح کرد: بنده تمرکزم روی بازیکنان و داخل زمین است و توجهی به خارج از زمین ندارم ولی باید بگویم تمامی مربیان پیشین تیم ملی و بازیکنان می‌تواند سر تمرین بیایند، ما خوشحال می‌شویم، زیرا اینجا خانه آنهاست و آنها این خانه را بنا کرده‌اند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : مهر