تبیان، دستیار زندگی
رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ورزش در عصر حاضر نقش بسیار اساسی دارد و باعث همبستگی و بالا رفتن روحیه جمعی در کشور می‌شود لذا باید تقویت شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رئیس مجلس در تمرین تیم ملی


رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ورزش در عصر حاضر نقش بسیار اساسی دارد و باعث همبستگی و بالا رفتن روحیه جمعی در کشور می‌شود لذا باید تقویت شود.
لاریجانی در تمرین تیم ملی

علی لاریجانی پس از بازدید از کمپ تیم‌های ملی و پس از دیدار با بازیکنان تیم ملی فوتبال بزرگسالان و تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: فوتسال و فوتبال هر دو در بین جوانان مطلوب است و از جایگاه بالایی برخوردار است و امیدواریم تیم ملی فوتسال با توجه به پیشینه‌ی خوبی که دارد بتواند در مسابقات جام جهانی نتایج مطلوبی به دست آورد و در فوتبال نیز با توجه به اینکه کار ما در حال نوسان است، مسئولان باید تلاش کنند که در یک سطح ثابت و رو به رشدی قرار بگیریم و البته این تلاش وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه رقابت در فوتبال بسیار زیاد و تنگاتنگ است، این نیاز وجود دارد که در داخل کشور مورد حمایت ملی قرار گیرد اما من در رسانه‌ها دید‌ه‌ام که گاهی از زبانی استفاده می‌شود که آزردگی ایجاد ‌می‌شود.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ در هر نهاد و دستگاهی ممکن است اشتباهات و انتقاداتی وجود داشته باشد اما زمانی که سطح کار در سطح ملی باشد لازم است حمایت‌های مردمی به نحوی باشد که روحیه بازیکنان را بالا ببرد و انشاءالله نتیجه آن نیز خوب خواهد بود و به همبستگی و بالا بردن روحیه ملی کشور کمک خواهد کرد.

لاریجانی تصریح کرد: توصیه من به دوستان رسانه‌ای این است که ایرادی ندارد ذره‌بین‌هایشان بر روی مشکلات باشد اما باید با زبانی گفته شود که به رفع مشکلات کمک کرده و مانع آزردگی روحی آنها شود؛ نباید از بازیکنان تیم ملی انتظار داشته باشند مانند سیاستمداران باسابقه مصاحبه کنند چرا که آنان با دلشان مصاحبه می‌کنند و گاهی اگر پستی و بلندی وجود دارد نباید برای رسانه‌ها سوژه‌ای شود که سایش روحی برای بازیکنان ایجاد کند

لاریجانی تصریح کرد: توصیه من به دوستان رسانه‌ای این است که ایرادی ندارد ذره‌بین‌هایشان بر روی مشکلات باشد اما باید با زبانی گفته شود که به رفع مشکلات کمک کرده و مانع آزردگی روحی آنها شود؛ نباید از بازیکنان تیم ملی انتظار داشته باشند مانند سیاستمداران باسابقه مصاحبه کنند چرا که آنان با دلشان مصاحبه می‌کنند و گاهی اگر پستی و بلندی وجود دارد نباید برای رسانه‌ها سوژه‌ای شود که سایش روحی برای بازیکنان ایجاد کند.

لاریجانی در تمرین تیم ملی

وی تاکید کرد: در این مقطع لازم است بیش از هر زمان تیم ملی مورد حمایت قرار گیرد و روحیه آنان افزایش یابد و من نیز اطلاعیه بازیکنان تیم ملی فوتبال را دیدم که بیانگر آن بود که برخی از مشکلات را قبول دارند اما در شرایط فعلی نیازمند حمایت و تزریق روحیه مثبت هستند و لازم است با یک تعامل دوسویه به افزایش سطح تیم ملی بیشتر کمک کرده و در میدان‌های جهانی درخشندگی بیشتری داشته باشد.

رییس قوه مقننه تصریح کرد: این بازی حساس در مقابل کره قاعدتا باید مورد استقبال قرار گیرد و انتظارات مردم از آن نیز به حق است و امیدوارم عزیزانی که با نهایت ورزیدگی در تیم فعالیت می‌کنند بتوانند انتظارات مردم را برآورده کنند و مردم نیز بدانند که ورزشکاران تلاش خود را می‌کنند و اگر اتفاقی هم افتاد باید بدانند که این نه اولین بازی و نه آخرین بازی برای تیم ملی است و قطعا تیم ملی موفق خواهد شد.

لاریجانی در پایان اظهار داشت: تلاش می‌کنم که در روز بازی در استادیوم حضور پیدا کنم اما مشغله کاری بسیار زیاد و فشرده است و به هر صورت امیدوارم که بازیکنان تیم ملی موفق باشند و بتوانند روحیه ملی را ارتقا ببخشند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : مجله اینترنتی جهان و ورزش